00:06 واقعا نمیدونم چرا هیچ احساس خاصی ندارم
00:06 واقعا نمیدونم چرا هیچ احساس خاصی ندارم
00:14 نیازی به کسی ندارم
00:12 بعد تو فریکم نمیفهمم چی میگم💔💅🏻
00:45 افکار گذشته هیچ چیزی جز افسردگی براتون ندارم... مشابه ها
00:10 ولی من اون یدونه روهم ندارم💔❤️🩹
00:27 رفیقای خرم که خیلی دوسشون دارم
00:37 چیزی ندارم بگم فقط صداشششش....
00:20 تو اون دوستت که فقط خودتون میتونید اخلاقتون رو تحمل کنید
00:20 از تو بهتر خیلی هست ولی من دوسشان ندارم من تورو دوست دارم ⚰️♥️♥️♥️♥️
00:08 عررررر چقد قشنگ بوددددددد ارمیا تقدیم ب شومااا:))♡
00:13 این چه دردیست ک مبتلایش شدع ام ...😞😪🚶🏼♀️
00:12 من ک اصرار ندارم تو خودت مختاری
00:39 'متنی برای بیان حالم ندارم...؛!'️
00:15 یه دسته گل کیوت خشمل درست کن :😃🥺
00:26 من دیگه حوصله آدم های فیکو ندارم-!
00:24 حرفی ندارم....................
00:30 لحظه های بی قصه رو طاقت ندارم!🤍
00:23 ........................دخترانه
00:24 حال ندارم زندگی کنم..................
00:30 💜ᗷTS⟭⟬💜, Army, Rmmmmmmmmmmmmmm
00:29 واقعا حرفی ندارم..............
00:16 چ بقضی تو گلومه :)) _نبودن آرزومه.
00:07 . واقعا حرفی برای گفتن ندارم.
00:20 عنوانی ندارم................
00:05 من مشکل اعتماد کردن ندارم مشکل.....
00:07 ماهیچکسو.... مجبور به تحمل نمیکنیم😏
00:07 اونارو یه شخصیت دیگم انتخاب کرد من دوسشون ندارم 😞
00:08 من قلب ندارم راحتباش:)