00:30 کاش انقـבر בوسم בاشتے کـہ ـ؋ـقط مرگ میتونست جـבامون کنه،نـہ اون هرزه!
00:30 کاش انقـבر בوسم בاشتے کـہ ـ؋ـقط مرگ میتونست جـבامون کنه،نـہ اون هرزه!
00:12 دلم ی مرگ بدون درد میخاد:)))))
00:07 چن ساعت پیش در حال مرگ :))))))
00:26 جوری که این سریال خفن بود مشابه ها
00:06 هممون کم کمه بیست بار اینو تجربه کردیم🤣
00:37 دوست داری اینجارو تجربه کنی اگه دوست داری این ایموجی رو بزار 🥺
00:12 شکست عشقی دیگه چیه تا حالا این حسو تجربه کردین ؟
00:09 کدومش رو تجربه کردی؟ کامنت کن.
00:16 مارا از مرگ میترسانند انگار ما زنده ایم ☆یاماچ ☆
00:56 مرگ چیز خوبی نیست ببینید ودرک کنید😓✋😒
00:25 چطو شایع میخونه ما یاد تجربه های خودمون میوفتیم👤
00:24 رضا بهرام عزیز الان وقت اهنگ جدید نبود!!!
00:22 باهم همه چیو تجربه کردیم(((((:💔
00:04 این همه سختی رو بی دلیل تجربه نکردی...
00:07 ✦تجربهثابتکردادمالذتمیبرنپرپربشی✦
00:20 میکس سریال خانواده انتخابی. .
00:22 هر چه داری به پای زندگی بریز تا مرگ نتواند چیزی با خود ببرد...
00:08 خواستم با این پست فعالیتمو شروع کنم:)
00:17 آرزوی بچه ها بالاخره به واقعیت پیوست
00:51 آدمک بخند!
00:05 ادما خوبیاشون رو میگن بدیاشنو میزارن خودمون تجربه کنیم
00:10 وقتی بمیری واسه همه عزیز میشی :)
00:11 💔 گاهی باید رفت و تنها بودن رو تجربه کنی
00:27 مرگ بدون درد 💔🙂
00:09 وای دقیقا ، من تجربه دارم خدایی
00:12 ترسم اَ مرگ نی.............⚰️🥀
00:18 غمگین عاشقانه زخم کاری مرگ افسرده
00:09 نمیتونیفراموششکنی..