00:11 وقتی تو جمع رفیقاتی و این حالو تجربه میکنی:)
00:11 وقتی تو جمع رفیقاتی و این حالو تجربه میکنی:)
00:30 مگه قرار نبود این حس رو با هم تجربه کنیم پس چی شددد 🥹🥹
00:19 پوچی و تهی....به نظرم مرگ انسان همینجاست.
00:19 اینجاست که برا همه عزیز میشی ...💔🙂 مشابه ها
00:11 عشق یک طرفه رو همه یه روز تجربه میکنن🙃💔
01:00 #لایکی#غمگین#مرگ#خفنـــــــــــ
00:39 با تو عاشقی رو تجربه کردم❤️🔥
00:07 استرسی که تجربه کردیم ⚰️💊🪐💔🥲
00:06 دردی که بیشترمون تجربه کردیم🙂💔
00:25 مرگ تنها چیزی هس ک دوس دارم .🥀❤️🩹
00:59 #مرگ راه _ فرار نیست...):🖤🚶🏻♀️
00:10 موفق شو و این مکالمه.رو تجربه کن 💫
00:14 من پسریم که کپی کارا رو میگیره!🥲
00:22 تجربه ثابت کرده محبت محبت نمیاره...
00:04 کیا تجربه کردن ؟
00:19 عزرائیل: اشکال نداره صبر میکنم 💔
00:17 واقعاکسی میفهمه که افسردگی و تنهایی چیه که تجربه اش کرده باشه!.
01:00 روزاولمرگمن.....💔🦦
00:54 مرگ پیمان.....................
00:17 ما آرمی های ایرانی نمیتونیم اون حسی که اون فنها دارن و تجربه کنیم 😓
00:11 ویدئو طنز از پریسا پورمشکی درمورد درس خوندن
00:30 تو زشت نیستی...................
00:27 دلم میخواد ی مرگ مغزی ی فراموشی ...
00:38 ولی مرگ تو جوونی:))))))))))))))
00:07 من که آدم نیستم راحت باشین..:)!
00:23 نحوهاطلاعخبرمرگعزیزان😂
00:24 کدوم تجربه کردی؟!
00:11 خداییش بیشترمون اینو تجربه کردیم..🍷