00:22 🙂❤️🩹🖇......................
00:22 🙂❤️🩹🖇......................
00:29 اما اخرش نباید این جوری میشد 😔💔
00:29 نرسیدن، غمگین، مرگ، تآسیان، واسه ی تاسیانم
00:30 حال یه ایران تاسیانه ........... مشابه ها
00:18 (:اگــــه فــــردا بـــیـــدار شــــدی و مـــن نــــبــودم بـــدون:)
00:40 ــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:10 واقعا بهتون تاسیانو پیشنهاد میکنم چون بهترینه
00:11 ترکیب برنده =دایی+خواهر زاده😀😀
01:01 اعتراف کنید همون دوست داشتیم، عضوی از این خانواده باشیم.
00:28 بابا دست از سر این روسری بیچاره بردارین🫤
00:47 🖤
00:35 پــس تــکــلــیــف عــشــق چــی مــیــشــه؟
00:32 قدر بدونیم، قبل از این که دیر بشه😔
00:23 ..............................
00:25 شیرین و امیرم مردن )))))))))))))
00:25 وای که من با دیدن این سکانس مردم
00:30 - تاســـــــــیان درخـــــواستی
00:18 وقتی رفیقم می خواهد من رو دلداریم بده😅
00:28 تنها چیزی که هیچوقت ، قشنگیش تکراری نمیشه چشمایِ توئه بیبی :)🫀✨
00:31 و مریمی که هیچ وقت درک نشد😔😔😔
00:20 ولی اگه سعید و مریم باهم بودن من ادم خوشحال تری بودم🤏🏻
00:29 باشد ك نباشیم و بسے قدر بدانند...!
00:21 اما تو قشنگ تری!:)🙂❤️🩹🤌...
00:28 ( (((
00:22 جوریکهعاشقششدم..؛🦋🌱
00:20 خط قرمزته نه؟ آره خط قرمزته قرمزته جیگری!
00:30 عاشِق آسمونا پشتِ یک پنجره مُرد:)
00:12 جوری که بقیه دخترا میخندن حالا خنده من: