00:14 افسانه ی نیمه ی گمشده!(:
00:14 افسانه ی نیمه ی گمشده!(:
00:25 تو دبی اینجوری تخفیف میدن... 🙃♥
00:13 بیا با هم بریم ژاپن هاگوارتز و از نزدیک ببینیم
00:39 یه تئوری قشنگ هست که میگه : غم و شادی تو دنیا به عدالت تقسیم شده ؛ مشابه ها
00:16 یه افسانه خیلی قشنگ هست که میگه....
00:13 این فیلم خیلی قشنگه چینیه من دارم میبینمش الان
00:25 کدوم انتخاب میکنید؟ منبراعشقم1.2.5 میخرم حسودی کنید بهش 😂♥️
00:15 اخی حیح ابنا خیلی قشنگ بودن:))
00:13 امروز رگبار حق بستم به باینکه قشنگ فیض ببرید از ضایع شدنشون
00:27 بنظر من که خیلی قشنگ شد اینیکی 🦋🖤
00:26 با تو رنگ دنیام چع قشنگ سیاه سفید ارع...🖤🤍🙂🚶🏼♀️
00:12 کارش قشنگ بود نه؟💘⛓
00:51 پارت یک بتمنی ، پارت دومش رو قراره بزام
00:12 وقتی خنده هاش از کل زندگیت قشنگتره😍😍
00:22 بچه ها کی کارخانه شکلات سازی ۲ رو دیده؟
00:18 قفلی ترین آهنگ بی آی رو مشاهده میکنید🤝🏻پارت۲
00:23 باطن کثیفت زیبایی فیس قشنگتو بُرد .
00:26 عاشق اهنگشم خیلی قشنگ میزنن..❤️❤️
00:39 وقتی اعضای بی تی اس پارت های همدیگه رو می خونن( ˘ ³˘)♥
01:01 🏴پارت دوم/ #ايران_تسليت🖤