00:14 صدمه زدن به ادما اسونه ولی.....
00:14 صدمه زدن به ادما اسونه ولی.....
00:13 تنهاییو دوس دارم🙂💔دیگ بریدم ازین ادما💔🙂
00:19 بادمااعتمادنکنین.
00:07 کاری ک ادما باهامون کردن:)))))) مشابه ها
00:08 خودتو خسته نکن ادما میرن جایی که براشون بصرفه...
00:18 همه ادما مثل هم زندگی نمیکنن.. ) 🖤
00:13 میگن ادما دو جور گریه میکنن.... 🖤!
00:05 با همه مهربون باشیم شاید ادما اونجوری نباشن که نشون میدن
00:11 قشنگی به ادما به وفاس!. . .
00:15 حـسم بـ ادما نمـحـ نمـحـ رفـ .
00:10 آدم هایی که نمیتونن ادما رو دوست داشته باشن، عاشق #پول میشن🗿!
00:10 فراموشت کردم ولی منت ادما رو برای با خبری حالت زیرو رو میکنم
00:06 بعضی از ادما خیلی با استعدادن..
00:08 بشدت اعتقاد دارم ادما میتونن به یه حرکت واسه همیشه از چشمت بیوفتن..😉🥲
00:03 اشک ادما وقتی در میاد ک اسیب دیده باشن🖤
00:05 خدا ولم نمیکنه ولی ادما میکنن پ جاست الله🫀
00:08 ونزدی و. مناسب برای کسانی که ونزدی دوست دارند
00:18 بیحصلهها:)))))))))))))))))))
00:11 جیمین بیشتر از هرچیزی درک میکنه ادما رو چون درک نشده🙃💔
00:22 از وقتی ادما دلمو زدن دل به تو بستم..!
00:38 واقعیتی بعضی اوقات ادما بش احتیاج دارن
00:08 کاشبعضیادمااندکیوفابیاموزند-
00:10 ادما خیلی چیزلرو فراموش نمیکنن ولی همش...
00:20 تهش میبینی عع فقط خودتی:((....
00:12 ادما تکرارین...................
00:10 من خطاب به بست فرندم
00:11 نمیخواستم جاشم بزور تو قلبتـ:)
00:06 من خستم از این دنیا و ادما 💔🖤🍷😭🌊🐚🕊🌚