00:13 ولی اگه هیچ زنی نبود:(((((((((
00:13 ولی اگه هیچ زنی نبود:(((((((((
01:00 دیگه ب درد نمیخوره این دنیا 🥀🥀
00:17 بیخیال بزا هنع برن همه به من بد کردن
00:06 ............. وقتی نباشی دنیا قشنگتر میشه.. مشابه ها
00:36 هییی مارا غم در این دنیا بس است
00:25 هعی فانی دنیا ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
00:17 میدونی این دنیا بدون ط بدون من میدونی زندونه:)
00:46 `خطرناک ترین درخت دنیا`! 😵😰
00:51 ادمک بخند دنیا کوتاست بخند قیامت است
00:20 حاجی رو به این دنیا ندین پرو میشه
00:10 چه خوب از این پسرا کاش بود....((((((
00:08 من به دنیا اومدم تا ترو اذیت کنم😂😃
00:12 بیخیال بزار همه برن........... 🤕🚶♂️
00:19 چه شبی بود با برد بارسا ورزشگاه که هیچ یه دنیا رفت رو هوا ....❤️💙
00:13 به هیچ کس تو این دنیا تکیه نکن (:(((((((
00:07 چی توی این دنیا دروغ نیست ؟:) جز این زندگی بد :)
00:08 وقتی لجباز ترین ادم دنیا باشی...🤍😂
00:09 دیگه از دنیا خسته شدم🥲:))))))
00:10 من فراموش نکردم فقط بیخیال شدم...
00:04 ولی هیچ صدایی تو دنیا به اندازه صدای بارون قشنگ نیست🫠
00:26 چرا من عاشق خدام؟ ✨💕
00:51 آدمک بخند!
00:15 تو اون ور دنیا باشی دوستت دارم!
00:13 من میگن بیخیال ولی بدون من تا چند ماه به اون موضوع فکرمیکنم
00:14 یکنفررفتیکدنیاورانشد🖤🌱~`\
00:11 بخند تا دنیا ب روت بخنده چون این دشمنات رو ناراحت میکنه
00:22 تایپ ایده آل من. خنده های خرگوشیشو نگا کنید🥺
00:13 واقعا دنیا جای خوبیه با ن؟ ؟؟؟