00:18 کاشبشمیگفتم...
00:18 کاشبشمیگفتم...
00:12 اونا بدجنس نبودن ، اونا فقط غمگین بودن و ضربه خورده بودن !
00:02 سیاه قلم وطراحی چهره. بای بای♡♡♡♡
00:08 دخترا تو کامنتا بگید ببینم. 🌱 یادت نره منو دنبال کنی:)) مشابه ها
00:19 عاشقانه ی قشنگ از بی تی اس... ـ
01:22 خفنه کیا دارن میرن درس کنن؟ تو کامنت بگید
00:07 قبول دارید که نسل ما غمگین ترین نسل با خنده های فیک بود ؟! 👌🏻💔
00:20 تو زندگی بعدی که ندارمت پس تو این زندگی سعی میکنم نگه دارمت !
00:07 مامان تو نمیدونی که امسال چقدر دخترت اشک ریخت و تو ندیدی !
00:20 وای نهههههههه😑💔کپشن بخون👇🤭
00:08 تو میتونی از چشمام بخونی که چقدر ازت متنفرم ! 👌🏻🔪
00:11 پیشی مون برگشت آرمی ها..............💜
00:14 جونگ کوکی هات................❤🔥
00:17 بهش بگید بیاد دوسش دارم زیاد🙃🌒💘
00:11 لطفا منو دنبال و كليپ ها مو لايك كنيد و نظرتان را در مورد كليپ بگید
00:09 خب بگید ببینم عاشق کدوم درس میشدید
00:10 توروخدا بگید فقط منم یا شماهم اینطورید؟😂😂
00:07 من ترک شدن توسط کسی و تجربه کردم که قول داد تا تهش باشه !
00:16 💜✨💜✨💜....Bangtan boys...💜✨💜✨💜
00:38 حالا هی دم به دقیقه بگید مقصر آقاست 😒😒
00:28 این تئوری راجب انیمیشن در جستجوی نمو شنیده اید ؟!
00:05 واقعا چی میزاشتید کنجکاو شدم بهم بگید
00:13 جیمینی از بچگیشون کیوت بودن.....🤩💫
00:15 باورتون میشه که از این آهنگ ۱۳ سال میگذره ؟! 👌🏻❤️
00:17 زندگی همینه:) ادیت جدید:)درخواستی داشتید بگید 🥂💜
00:08 . . . . .
00:11 برا همینه که میگیم قدرت دست بی تی اسه ، این کنسرت یکی از اعضاست !
00:27 کیا طرفدار آرمینن تو کامنتا بگید