00:11 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گزاشتی
00:11 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گزاشتی
00:24
00:08 اینو یادتونه؟؟ پشمااام(●__●)
00:22 بگو یا حسین انشالله همه برن کربلا مشابه ها
00:16 ولی تو منو دوستم نداشتی 🫠🤌🏻
00:18 ꯭ه꯭꯭َن꯭꯭و꯭꯭ز꯭ ꯭خ꯭꯭و꯭꯭ش꯭꯭ح꯭꯭ا꯭꯭ل꯭꯭ی꯭؟
00:16 تو که دوسم نداشتی چرا منو عاشق خودت کردی...!😅🖤
00:12 بگو مگ دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی..=((
00:23 .................................
00:29 السلام و علیک یا ابولفضل العباس
00:08 اوک فهمیدم دوسم نداشتی .........
00:29 بگو مگه دوسم نداشتی ؟ چرا رفتی تنهام گذاشتی؟🖤💔
00:12 بگو مگه دوسم نداشتی:)..........
00:08 ولی خب تو دوسم نداشتی..........
00:26 شهید مگه میمیره...........😭🏴😭🏴
00:04 اگه خودتو دوست نداری میشه بدیش بمن🥺❤
00:13 مگه مهره ماه نداشتی چشمای سیاه ...
00:15 بگو آخه بد بودم مگه من چقدر؟🫠
00:11 چقدر دوست داشتم ولی دوسم نداشتی:)
00:08 تو که از اولم دوسم نداشتی:)...
00:16 باشی مگه ادم چیزی کم داره...🥺🫂✨
00:15
00:12 شاید از نظر مردم مشکل روانی باشه ولی من دوسش دارم
00:16 بازم بگو دوسم داری!
00:11 قول دادی تا آخرش بمونی ولی رفتی و تنهام گذاشتی 🥺🖤
00:20 بیا بگو دوسم داری🙂🎀 .
00:33 حق تا کی ؟؟ 😂😂 . . . .
00:11 بگو چی بهت بدهکاره:)؟