00:12 بگو مگ دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی..=((
00:12 بگو مگ دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی..=((
00:25 بگو مگه دوسم نداشتی؟
00:12 بگو مگه دوسم نداشتی:)..........
00:12 بگو مگه دوسم نداشتی..... :(🖤🖤 مشابه ها
00:23 اوووووو مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی.
00:25 بگو مگه دوسم نداشتی؟!چرا رفتی تنهان گذاشتی
00:20 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی....؟
00:16 تو که دوسم نداشتی چرا منو عاشق خودت کردی...!😅🖤
00:25 بگو مگه دوستم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی 🖤
00:29 بگو مگه دوسم نداشتی ؟ چرا رفتی تنهام گذاشتی؟🖤💔
00:13 اگه دوسم نداشتی چرا بهم دروغ گفتی....؟!💔
00:29 بگو مگه دوسم نداشتی؟
00:13 جدایی تلخ و تنهایی در جاده با پژو پارس یک کلیپ احساسی و غمگین از دلشکستگی و پناه بردن به جادهها با سلطان جاده، پژو پارس سفید.
00:11 مگه دوسم نداشتی.. .
00:18 ꯭ه꯭꯭َن꯭꯭و꯭꯭ز꯭ ꯭خ꯭꯭و꯭꯭ش꯭꯭ح꯭꯭ا꯭꯭ل꯭꯭ی꯭؟
00:12 چرا رفتی تنهام گذاشتی....🥲🍷
00:23 .........مگه دوسم نداشتی!🥺.........
00:12 مگہ دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی:))))
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:29 بگو مگه دوستم نداشتی چرا رفتی تنهام گزاشتی؟....💔
00:19 دوست داشتم و دوسم نداشتی تو،تو،تو انگار خدا نداشتی...:(
00:11 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گزاشتی
00:12 مگه دوسم نداشتی... ؟!