00:15 شاد بوده من اونجا بودم، گریه آبغوره من اونجا بودم...🙂🖇️🦄
00:15 شاد بوده من اونجا بودم، گریه آبغوره من اونجا بودم...🙂🖇️🦄
00:15 اولیمون چقد شیطون بوده نمیدونستیم👀
00:31 حتی از استقلال و پرسپولیس بوده...🙄😂😂
00:13 برای ویدئو های بیشتر به پیجم سر بزنید😥 مشابه ها
00:44 زن همیشه در صورت این تاریخ غایب بوده....
00:23 مونبین آسترو ب آسمون پَر کشید..
00:10 من خطاب به اون دوستم که همیشه کنارم بوده :
00:14 حاضری یا نه همتون بگین لطفا؟؟!
00:12 در اینجا کودکی تا الان جی هوپ رو میبینید...🥺💜
00:24 وقتی از اول ویدیو چشات گرد بوده...😂😭❤
00:19 دانش اموز موفق اینجوری درس می خونه!
00:37 دم بچه های اهواز گرم ✨😂
00:07 نباید که یادت بره کی کنارت بوده در تنهایی
00:52 جای من وسط قلب تو بوده قلب من خونهی امن تو بوده:)!
00:08 ✦فهمیدمدوراناوجتبامابوده✦
00:09 میگن قرارع بوده گنبدکاووس کنسرت بذاره کنسل شده😂🤌
00:15 🌌 حکومت واحد جهانی از آرزوهای دیرینه ی بشریت تا به امروز بوده است.🤍🦋
00:31 سگه لات کوچه خلوت بوده😭😂😂😂
00:13 ܥࡅ࡙ܭَܘ ܥܼܩܫ ܭࡍ߭ ܢ̣ܝࡐ ܩࡍ߭ ܟܿܢܚࡅ߳ܩܢ ߊܝ̇ࡅ߳ߺߺܙ !
00:06 تهیونگ به ته لایو جیکوک رسیده🤣
00:07 کسی که زندان رو ساخته آدم باهوشی بوده ولی...
00:08 شما جز عاشق شدن ترسناکترین کاری که انجام دادین چی بوده؟
00:06 فقط حریفشون کسی بوده که دوسش داشتن...
00:10 شاد بوده،من اونجا بودم. گریه،ابغوره. من اونجا بودم؛
00:15 اینی که گرفتم رد دستات بوده 🌜
00:25 به هوش مصنوعی گفتم اگر قرار بود یک نفر نقش کوروش رو بازی کی بوده؟
00:16 وضعیت زنان در ایران چگونه بوده؟
00:11 نگران نباش تا اینجا خدابوده و هست:)