01:09 هعی واقعا چرا نباید دوتا عاشق بهم نرسند ....💔😔
01:09 هعی واقعا چرا نباید دوتا عاشق بهم نرسند ....💔😔
00:42 واوووووو ...... پس تو شبا بهم فکر میکنییی
00:17 توروخدا اینارو بهم بدید هالا مادرید🔥
00:58 رضی..........................😂 مشابه ها
00:14 خدا اگه میخاست بیشتر بهم میداد...والا🕊🙂
00:59 به من میگن ....................
00:41 منو باش فک میکردم یه نفر بهم ایمان داره 💔🙂
00:21 میتونی تا آخرش ببینی و نرقصی؟؟؟🥺🌕
00:27 وقتی میگن هنر نزد ایرانیان است و بس🥲🫀
00:24 دوستان به کارم میگن که خود درگیری اوکی؟🗿🤝🏼
00:21 روباه ها چی میگن؟...........😂😂
00:18 بهمنمیگنبتمنی😂💪
01:16 میگن دوستیا همیشگی هستن پس چرا.......
00:08 راست میگن؟؟؟:))))))))))))))))))
00:23 پسر ها یا مرد هایی که میگن رانندگی زن ها خوب نیست
00:18 اگه شما هم اینطوری هستین توی کامنتا بهم بگین؟؟ 👇👇
00:18 از گل خوشم میاد _از کسی که بهم گل میده بیشتر+++
00:08 میخوره حالم بهم از این سناریو🗿🖤
00:15 به این میگن کامبک👌☠️ـــــــــ
00:08 وقتی به دخترا میگن خاله و به پسرا میگن عمو..!😂
00:11 وقتی میگن برنامت بعد از امتحانات خرداد چیه 😂
00:15 به من میگن بتمنی .🤣
00:16 من و اون کاری همه میگن نکن خطرناکه 😂🤦
00:16 منِ لجباز . 🤣🤣
00:13 به ماشینم میگن بتموبیل 😂به سبک بی تی اس
00:19 وقتی میگن بین خودمون بمونه به کسی نگو 😂
00:15 بعد میگن بی تی اس خیلی مغروره😒
00:51 رفقا این راسته که میگن مدرسه ها از آبان باز میشه؟