00:13 من سیاهو تو سفید فرقپون زیاد ولی کاملا بهم میایم❤:)
00:13 من سیاهو تو سفید فرقپون زیاد ولی کاملا بهم میایم❤:)
00:13 تماشاگر بودن چه حسی داره، فصل دوم در راهه😂🫨
00:10 وقتی واسه بار پنجم تعهد دادیم دیگه کلاسو بهم نریزیم😂🤙
00:36 وقتی میگن اول ایمنی بعد کار😐😱 مشابه ها
00:11 شاید یه 50 کیلویی بتونه بهم زور بگه...
00:22 کاش میدیدی کاش میشنیدی کاش حواست بهم بود.....
00:17 ولی این دوتا زیادی بهم میان🥲>>
00:41 دلتنگ دوست دارمایی که وسط گریه هام بهم میگفتی:)
00:17 وای عاشق این دوتام چق بهم میان🥲💔حیف سریع سریالش تموم شد💔
00:08 اگر بلایی سرخودم آوردم میگن اون تا دیروز میخندید خبرنداشتن که..
00:19 نَفـهمیدی نفسم بِ نَفَسـت بَنده؟!
00:12 بارساییا همیشه میگن 5 تا باشه ولی واقعی باشه!
00:13 هر روز بهم بیشتر ثابت میشه که...
00:12 تو شرایط عادی همه خوبن.......آدما توی سخت ترین شرایط رهات میگن....)
00:14 میگن، کسی که غم تو سینشه خیلی بیشتر میخنده؛/
00:29 برای رقیق فابم عشق منی ±F± 🥹🫠☺️
00:13 تنها چیزی که حالمو خوب میکنه..!
00:12 فلسفه و ریاضیات و فیزیک و بهم ریخت اصن💀
00:24 انیمه بهم یاد داد که..........
00:24 همین که علی اقا میگن...🙂💙
00:09 خداروشکر از بدو تولد تا الان هیچ استرسی واسه ولنتاین نداشتم !
00:08 تــو کلی بغـل بهم بده کاری
00:36 میگن همه چی متقابله ولی کو؟؟!!
00:25 گردن گیر اینام خرابه😂😂😂😂🥲🚬
00:19 حالم از حالی که الان دارم بهم میخوره💔😅
00:14 روانشناسا میگن وقتی ناراحتیم.....!
00:11 امتحان کنین هر چی اومد تو کامنت ها بهم بگین
00:09 چطور بهم میگین بی احساس ؟:)...