00:45 هرکی اینو تا آخر ببینه و نخنده دیگه امیدی بهش ندارم تا آخر ببین
00:45 هرکی اینو تا آخر ببینه و نخنده دیگه امیدی بهش ندارم تا آخر ببین
00:22 .................................
00:08 من با تمام وجود بهش اعتماد داشتم
00:12 آرمی ! نبیبنم جایی کم بیاری ما هنوز کنسرت نرفتیم...💜 مشابه ها
00:15 بهش میگن دوست پسرش............
00:16 تو که دوسم نداشتی چرا منو عاشق خودت کردی...!😅🖤
00:08 تو کامنت بگین ببینم:::::::::::::
00:11 اون آخرین آدمیه ک بهش اعتماد دارم🙃🍷
00:14 بهش میگم دوست دارم شاید اون باور کنه :)))
00:07 توی کامنتااا بگین چی براتون در اومد ؟؟؟ ❤️🩹
00:11 بچه بودیم بهش میخندیدیم الان درکش میکنیم
00:15 نگران نباش عزیزم بهش نمیگم دوسش داری❤️....
00:09 اگه خدا بخواد میشه خودتو بسپار بهش
00:21 حالا هی بگین زندگی دهه هشتادیا خیلی خوبه....💔🧠!
00:09 راستشو بگین اگه میشد چی کار میکردین
00:22 بهش میگم دوست دارم🗣️✨❤️
00:17 رویاهات رو دنبال ڪن تابتونی بهش برسی
00:06 تو نظرات بگین ببینیم امام حسین چی بهتون گفتن🥹💞
00:12 بعضی وقتا دیگه خودتم زورت بهش نمیرسه:))
00:21 خدا بهش رحم کرد که بچش حرف نمیزنه😅
00:16 بهش بگید دیگه برنمیگردم اگه عاشقش شدم بچگی کردم🖤
00:26 صدااااااااااااااش://///////////
00:11 بهش میگم دوصت دارم شاید اون باور کنه....
00:07 مرگ ،درد قشنگیست که بهش دل بستم
00:09 رفیقا بگین ببینم نظرتون 🤗
00:13 همیشهبهشمیگفتمفرشتهای:)
00:23 بی اعتمادی _ناراحت _نامردی_ 🥲🥲🥲
00:16 ماشالا ماشالا بش بگین ماشالا❤️🩹