00:22 .................................
00:22 .................................
00:23 من اعتماد داشتم به آدما و اعتقاد داشتم به قلبشون
00:17 در نا امیدی بسی امید است (بقیشم یادم نمی یاد🙃)
00:12 آرمی ! نبیبنم جایی کم بیاری ما هنوز کنسرت نرفتیم...💜 مشابه ها
00:15 بهش میگن دوست پسرش............
00:16 اعتماد مهم ترین دارایی هر فرد هست❤️🥲
00:16 تو که دوسم نداشتی چرا منو عاشق خودت کردی...!😅🖤
00:14 بهش میگم دوست دارم شاید اون باور کنه :)))
00:11 بچه بودیم بهش میخندیدیم الان درکش میکنیم
00:12 یه یاد آوری : آدم به عشقش اعتماد میکنه
00:15 نگران نباش عزیزم بهش نمیگم دوسش داری❤️....
00:38 ««««««اعتماد موج میزند😂😂😂😂
00:09 اگه خدا بخواد میشه خودتو بسپار بهش
00:18 بهم اعتماد کن صدارو بلد کن....:)
00:22 بهش میگم دوست دارم🗣️✨❤️
00:17 رویاهات رو دنبال ڪن تابتونی بهش برسی
00:09 اعتماد؛ اشتباهِ همه ی ماست....
00:12 بعضی وقتا دیگه خودتم زورت بهش نمیرسه:))
00:21 خدا بهش رحم کرد که بچش حرف نمیزنه😅
00:16 بهش بگید دیگه برنمیگردم اگه عاشقش شدم بچگی کردم🖤
00:15 به نزدیکترین ادم زندگیتم اعتماد نکن:)
00:07 به زمان بندی خدا اعتماد کنید...
00:11 بهش میگم دوصت دارم شاید اون باور کنه....
00:07 مرگ ،درد قشنگیست که بهش دل بستم
00:04 به هیچکس اعتماد نکن:))
00:13 همیشهبهشمیگفتمفرشتهای:)
00:14 یخت شده اعتماد
00:08 ولی من هنوز بهش اعتقاد دارم....:)