00:06 لایک و کامنت یادتون نره ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
00:06 لایک و کامنت یادتون نره ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
00:24 آره من هیچوقت دوست داشتنی نبودم:)🙂💔
00:24 دخترای ساده دلبری بلد نیستن..:).
00:14 اگ بسکتبالیست نبودم تا الآن صددرصد زندان بودم🏀🤡 مشابه ها
00:11 دوست خوبی نبودم،چون خیلی بهت اهیمت میدادم :]
00:15 کافینبودم؟!
00:06 خوبی کردن رو بلد باشید به کی باید خوبی کنید🤞🤞🤙🤙🤙
00:11 یهروز میفهمی من مثل بقیه نبودم، ولی اون روز تو دیگ واسم بقیه ای..
00:17 گفتی فقط مال منی............:)
00:28 کسی ک جنگیدن بلد نیست به بدبختیاش میگه قسمت✌🏻
00:10 عاشق نشو واسه کسی که بلد نیست ارومت کنه🚶🏻♂️🕳️
00:06 نه ببین منکه بدبخت نبودم اینا منو بدبخت کردن😂😂
00:46 خیال میکردم عاشقت نمیشم،اگه نگات کنم یکم...
00:24 پسری که اشپزی بلد باشه ده هیچ جلوعه🤭
00:30 راضی نبودم خب شد شد نشد نداریم....):
00:26 اگه ب فکر اون باشی ی روزی از غصه میمیری🫂🫀
00:05 من هیچوقت اهل نفرین نبودم...✨️🪽🚬💅🖤✋️🙂
00:07 اونا فق بلد بودن سوٕ استفاده کنن خو😅
00:30 یه چند روزی بیمارستان بودم رفقا ببخشید....
00:22 منکهمالپروازنبودم!!
00:24 من هیچوقت دوست داشتنی نبودم🙂🖤
00:22 کافی بود صدایم کنی من اهل ناز نبودم با جان برمیگشتم
00:08 من که اینجوری نبودم........... ـ
00:14 مظلومترین آدم دنیا اونیه که ...
00:05 خواستم بعد تو برگردم ب خودم دیگ خودم نبودم:)
00:34 رقص کوردی بلد نباشه کنسله 👌😂😂😎😎
00:10 فقط اونجا که شایع میگه:بابا من این نبودم...🫠🙃🥲
00:13 شاید عید امسال زنده نبودم.. :)