00:17 ,,سهمت فقد منم فاز منفی دادی,,
00:17 ,,سهمت فقد منم فاز منفی دادی,,
00:14 :::::::::::::::::::::::::::::♡🖤🥺
00:08 .
00:15 نگو ن من اثلا ندارم جنبه ی باختن و🙂🤍 مشابه ها
00:29 وواایییی این خیلی خوب بود🥺👈🏻👉🏻
00:11 تو بگایی ترین حالت تنهاتر میشی...😅💔
00:10 من فردای روزی که مامانم اجازه داد: 😂
00:17 این همه اشکو برای کی ریختم خاک برسرم
00:15 𝑃𝐴𝑅𝑆> وآل🐋🫧: گشتم لا این ادما حتی فیکتم نبود؛😴👌🏿
00:20 به احترام قرآن 23 سانیه گوش بده...
00:57 ولی تلاوتای استاد شاکرنژادو ب دنیا نمیدممم💗😭>>>>>>
00:23 ولی این خیلی خوب بوددددد3>>>>>
00:24 ..........یا الله♥️✨..........
00:56 آیه الکرسی را به یک شکل جذاب یاد بده
01:46 محسن چه کردی با همه محسسسسن ..
00:17 حاجی حامیمو بببن یا خدااااااااااا
00:26 فقط ببینو بخند لذتشو ببر ........
00:07
00:11 اگه چشماش قشنگ بهش بگو..🥺🤍🕊️
00:13 . واخ واخ
00:16 کاشکیمثلایدفعهفردابیای🌚🎧
00:14 من دچارتم ..........🖤🫶👩❤️💋👨
00:13 عاشقانه برای دو نفر که عاشق همن
00:08
00:59 ولی اونجایی که دلت برات پر میکشه و....!🖤
00:07 حق
00:10 ط... قشگترین بهونه زندگیمیــــــــــ£ـــــــ
00:15 ویدیو لاو...💗