00:06 الان که فکرشو میکنم من هیچوقت از ریاضی: 😂
00:06 الان که فکرشو میکنم من هیچوقت از ریاضی: 😂
00:07 اینا منه بدبخت کردن😒😂 . .
01:00 قشنگترین و بهترین پادکستی بود که شنیدم
00:08 نخواستم اینو بزارم ولی نتونستم ......😂😂 مشابه ها
00:10 وای یجورایی راس میگه 😂🥲🥲 ای وایی
00:56 :)
00:12 استاد منم یا تو ............؟!
01:19 بیا بنویسیم ما هنوز، زنده ایــم زیر بار غمها و دردا💔😞
01:05 بازم زیرشی که رئال دیگه ❤️❤️❤️
00:36 بستنی پاستیلی خیلی خیلی خوشمزه"
00:13 از اون اپ کاربردیا که دو تا پارت قبل هم داره
00:15 وقتی کارما منتظره من به یکی بخندم
00:35 بیچاره ما تجربیا .............
00:29 من اینو دیدم شما هم باید ببینیددد😂🤧🤣
00:26 این چه سمی بود من دیدم 😦😂😂😂
00:09 حجاب خوشگلترتون میکنه🦕🎀
00:16 زیر خاک انتن نمیده.......:(🥀!
00:50 تو شیب گودال سرازیر شد، حسین پیر شد 😭💔
00:17 چه ربطی داره😥😰🤦🏻♀️.......
00:23 خنده亗ƦƘ亗.......................
00:05 منم نمیمونم😂😂...............
00:31 خیلی سخت است دلتنگ کسی باشی که روحش در آسمان و تنش زیر خاک است..🥀💔
00:17 ٠٠٠٠٠٠هنوزم میخوای بشناسی٠٠٠٠٠٠
00:16 خنده亗ƦƘ亗.......................
00:11 حرفی های دلم ب امتحانا
00:12 ..............................
00:25 بستنی پاستیلی درست کن🍭مواد لازم در کپشن
00:11 همه لبخند بزنین میخام عکس بگیرم ازتون😂