00:16 ....نه بابا کسی نمیفهمه دوسش دارم....
00:16 ....نه بابا کسی نمیفهمه دوسش دارم....
00:17 اصا هرچی دارم برا تو، دارم هواتو!:)
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:21 فقط یه کیپاپر واقعی اینارو میفهمه ! ❤️🩹 مشابه ها
00:09 اون که دوستش دارم همیشه توی دلم هست
00:10 عاشقانه برا کسی ک دوصش دارم رل امو میگم
00:10 🫠🤌🏻منم یعنی دارم همچین کسی رو؟🥲
00:13 جونگکوک عشق من ، بچم ۲۱ خرداد با جیمین برمیگرده از سربازی !
00:12 واس کسی ک از ارتفاع بترسه 👩🦯👩🦯
00:11 یه تعریف قشنگی از دلتنگی شنیدم ...
00:13 درسته بازی خوبه ولی نه با قلب کسی:)
00:09 میدونیچی سخته اینکهبهکسیکهدوستشداری نمیرسه بازم دوستش داری
00:19 وقتی می خام به کسی که دوست دارم نزدیک بشمم🤧🤣🤣
00:58 ولی صدای شایان یو یه چیز دیگست🥲💜✨️
00:09 دلتنگی کسی که دوستش داری سخت ترین حسی که میشه تجربه کرد
00:16 یکی دارم که هیچ کسی نداره نه به کسی:)
00:27 دقیقا ، هیچکس نخواهد فهمید که اونی که دوستش داری کیه !
00:15 بفرست برا کسی که دوستش داری ..
00:13 اگه میبینی باهات دردل میکنم بدون تنها کسی هستی ک بهش اعتماد دارم🥲
00:07 دوستت داشتم و دارم ولی کسی که اون یکیو تنها گذاشت شما بودی نه من 🖤a.
00:16 من به کسی غیر ط آلرژی دارم:) _رزا
00:20 تو را دوست دارم اندازه کسی که تو را برایم افرید♥️🧿🥺
00:11 جوری ک وقتی اونی ک دوستش دارم بم محبت میکنه ذوق میکنم🫠🥲🤍
00:28 کلیپ دپ عاشقانه دارک تنهایی دپرس ناراحتی
01:00 ماه به آسمون نگفت که شب چه [درد] میکشه🌚🥀..
00:14 با کسی که دوستش داری میتونی چایی بخوری و لذت ببری
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:14 *♡🙃🙂برای کسی دوسش دارم🙃🙂♡*