00:11 فرشته، شیطان، نور، تاریکی،....
00:11 فرشته، شیطان، نور، تاریکی،....
00:11 اگه پسر بودم خودم میگرفتمت :))) *niayesh*
00:44 شما چی با سربازی رفتن پسرا موافقید؟!
00:21 ارمین زارعی~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ مشابه ها
00:12 -دست خودم نیست، به کارهای خلاف علاقه دارم. 🎀🔪
00:14 ولی همش تقصیر خودم بود .....:))))
00:13 حالت چهرت ، بر اساس تایپ شخصیتیت😁
00:52 من خودم شخصا تیر ماهیم😂😂
00:13 خدا وکیلی همینه من خودم دخترم ازدواج کنم همین انتظارو دارم🤣😂
00:07 او خودم بازیشون خوبه .شماچی؟؟؟
00:18 چرا من باید خودم رو از دست بدم
00:46 ایران کنونی 🤦♂️ ایران دوره هخامنشیان 🗿💀
00:30 دوست داشتی تو کدوم دوره بودی ؟
00:08 حقترینچیزیکهدیدم😂😂😂😂🤟🏻🤣
00:13 سه با انگشتتو نگهادار روصفحه ببین چی میاد🐾🌑🖤
01:30 شما قبل از دیدن ویدئو حدس بزنید جاسوس کیه؟😁💗
00:15 خودم خیلی اینو دوست دارم....😁✨️
00:12 من خودم خودم رو نابود کردم مقصر منم.......
00:51 اگه دنیا بر عکس بود حتما ببینید
00:23 هرکس فالو کنه فالو میشه ادیت خودم
00:17 (یکیش خودم) 💤
00:48 تفاوت آیفون و سامسونگ 😂
00:10 بچه ها فهمیدید چی شد؟🤣😁کپشن مهمه👇🏻
00:21 خودم هنوز امتحان نکردم........
00:19 اووووو من قلب زیاد شکستم،ولی بعدش یکی پیدا شد قلبخودم را شکست
00:10 ولی وژن جدیدی از خودم را دوست دارم
00:21 بارسایی هستید یا رئالی ( خودم بارسایی هستم وای رئالم دوست میدارم)
00:14 خودم میدونم واسه خیلی ها این اتفاق افتاده😞