00:12 قشنگ نبود هیچ حسی برام...!️
00:12 قشنگ نبود هیچ حسی برام...!️
00:08 کی برام یدونه از اینا میگیره؟🕶
00:15 تنهایی/تتل/چی برام مونده بجز غم.
00:20 برام هیچ حسی شبیه ط نیس گوجه🪐🔗 مشابه ها
00:20 یه چیز خوشمزه آوردم براتون🫠...
00:12 ولی تنها عشقی که دیگه برام باقی موند پارس و 405😅🖐
00:34 ساده بود دل کندن از اون همه خاطره برام:)
00:19 بعد تو هیچی برام قشنگ نبود فقد تنها چیزی قشنگ بود ! خاطراتت بود🚶🏻🖤