00:27 :)
00:27 :)
00:10 متاسفانه هیچ وقت حالت برا هیچکس مهم نیس 🙂💔
00:15 :)
00:28 من هنوز به اون فکر میکنم:) مشابه ها
00:17 مهربون ترین آیدل¡>>
00:11
00:07 نگاه کن چقدر دوست دارم 😌
00:46 خوشگل کلاسمون...
00:17 طنز کیپاپ / و باز اسید / میگما فرزاددد😂✨️
00:13 این داستان اونجو راننده اسنپ😂>>
00:19 معرفی به سبک جیسونگ .
00:26 از کدوما خوشتون امد؟😂
00:07 ˚✧₊⁎❝᷀ົ≀ˍ̮ ❝᷀ົ⁎⁺˳✧p(╬ Ò ‸ Ó)q♡´・ᴗ・`♡
00:17 دریم نوت فان>>>
00:05 یک ساعت چق طول میکشه؟
00:18 منو رامین زندگیمون مثل همه واقعا😂شما چی؟
00:08 آب تا سردے نبینه هیچوقت یخ نمیزنه!
00:08 هه
00:33 ولی جوری که دشی آدم مهربونیه..:)))
00:10 ...............💔🎧✨🌙.................
00:11 مود
00:09 جوری میرم که برای دیدنم به این و اون التماس کنی😅🚶♀️
00:18 تو همون⁷دقیقه قشنگ منی بچم👼🏻💗🎀
00:08 انقدر دوست دارم بیای بالای قبرم ...⚰️ بگی بلند شو عزیز دلم 🖤
00:07 اینبار دیگ کاری میکنم حتی کماام رفتم برنگردمآ🙂💔🖇️
00:14 ی روز با ملحفه سفید ب تموم بازی گوشی هام خاتمه میدم:)
00:11 خودکشی:)
00:11 برسد روزی که نباشد از ما خبری...