01:02 اظطراب اگه انسان بود. ولی چقد باحال میشد
01:02 اظطراب اگه انسان بود. ولی چقد باحال میشد
00:13 یعنی خر ترین عضو بدن مغزه
00:45 اگه انسان برای خودش ارزش قائل بشه
00:31 دل انسان :)! مشابه ها
01:30 صاحب خونه ها وقتی میخوان پول پیش مستاجرش بدن 😅
00:43 چه جنایتی از این بالاتر که انسان زجه های قلبش را نادیده بگیرد
00:04 ماه معنای انسان بودن را میفهمد…
00:19 پوچی و تهی....به نظرم مرگ انسان همینجاست.
00:11 به زبان بدن طرف مقابلت دقت کن!
00:14 آموزش طراحی و ساختارشکنی برای تمامیه قسمت های بدن
00:18 تو دنیای که همه آدما بدن مثل حامیم باش☺️
00:23 چیزایی ک انسان نباید بدونه.....
00:15 بلوچی باشه؟..
02:02 به هوش مصنوعی گفته چن سال دیگ باید مث سگ کار کنم
00:36 آدما به انجام کارهایی که نباید انجام بدن علاقه دارن
00:32 تا جان در بدن داریم پا کار رهبرمون هستیم:)
00:15 وقتی دو دقه نمیتونی مث انسان رفتار کنی
00:08 دنیای بقیه vs: دنیای من (کتاب ، نقاشی ، مجسمه سازی و..)
00:20 اگه گرون انسان بود : به روایت تصویر*&
00:16 انسان گل نیست... ولی گاهی پژمرده میشود...🥀
00:08 هوا دچار غم است و انسان دچار تحمل...
00:25 دستِ کم نگیر که عشق به انسان ضربه میزنه🖤
00:12 غمگین از طرف عزیز ترین انسان 😔😢
00:11 انسان ها اول دو قلب داشتند..
00:26 انسان چیست ؟
00:17 وقتی انسانیت از بین رفت...انسان ها هم حیوان میشوند
00:05 من از خدا بری همه دخترای که بیو تاووو فیکن ده تا ده تا ازینا بدن
00:10 اکثرا میگن ورزش های رزمی برای دخترا بدن اما...