00:08 ولی این زیادی درد داشت:)))))))
00:08 ولی این زیادی درد داشت:)))))))
00:28 این ادیت تو اوج قشنگی کلی درد داشت:))
00:09 شاید روزی به درد های امروز خندیدیم🙃
00:30 ولی جوریکه پیشرو از درد میگه...:) مشابه ها
00:26 کرانچ تایم/بدترین فوبیا / فوبیا ترسناک
00:34 آرزو دارم بفهمی درد را (: تلخی برخورد های سرد را !
00:07 بدترین حس اونجاست که...
00:05 زندگی درد قشنگی ست که جریان دارد...
00:10 ببینید خوبه براتون ، به درد میخوره...🙂🧡
00:11 درد دارم امـا کسـی نـفهمـید🖤🖤
00:20 اونیکهگریهمیکنهیهدردداره...
00:12 -اگقرارباشهانقدردبکشمدوستمنداشتهباشید؛
00:26 مِرِه جادوهاکِردی جادوگر.....(ازبهتریناست)
00:12 الع پسل کوشولوم با ط:). 💖🦦
00:27 مرگ بدون درد 💔🙂
00:13 بدترین حس دنیا اون موقع ای هست ک مثل غریبع ها حرف میزنه
00:09 دردناکه...! ولی مثل درد سابق نیست...!
00:07 +حسین جان؟ +برای آدم های مچاله شده از درد هم جا داری؟
00:05 وقتی رفیقم با بدترین فش هاش تو بهشته😐😂
00:08 فریادی که صدا نداره درد داره!؛)
00:14 دلتنگ که باشی شب برایت میشود درد بی درمان...💔🥀
00:12 عشق یه درد قشنگ پر طرفداره حیفش ک فقط مردم آزاره
00:27 حرفا میتونن آدم بکشن پس با حرفاتون باعث مرگ کسی نشید !
00:12 ~کسی که میخواست بره رو نمیشه نگه داشت~
00:18 میگیره از تو سرم درد چشامم از ورم کرد:)
00:04 درد ادمارو قوی نمیکنه .پیر میکنه ؛
00:03 ای کاش مردم درد حرفایی که میزنن رو بچشن …..
00:16 درد و دلــ عــنــهـــ... :) 🖤