00:28 بی منم اگه رفتی... بدون تلاشمو کردم واستو
00:28 بی منم اگه رفتی... بدون تلاشمو کردم واستو
00:16 بهش بگید دیگه برنمیگردم اگه عاشقش شدم بچگی کردم🖤
00:46 اگه راست میگه هم فالو کن و هم لایک و کامنت هم بزار
00:12 زر میزد!.. کسی که دوست داره ناراحتت نمیکنه! مشابه ها
00:52 اگه عاشقت نبودم که تا الان برات صبر نمیکردم... 🙂🖤
00:08 البته اگه بودم..................
00:52 ولی اگه محبتی که به بعضیا کردم رو به سیم برق میکردم الان شکوفه میزد💔
00:09 ✦قبولشکردمولیهنوزناراحتممیکنه✦
00:19 اگه ناراحتت کردم سال دیگه هم همینه 😁😆🤣
00:31 وقتی میخواد دعوات کنه، ولی بهونه میاد دستش🗿✨
00:16 من اگه نباشم کی...؟🌱
00:13 اگه خوشگلم باشی ذات ادما اینه که تنهات بزارن💔
00:06 اگه ناراحتت کردم ببین کجا اشتباه کردی.
00:22 جنلیسا تا ابد ببخشید اگه ادیتش بد شده
00:15 واکنش میلی به پست تیک تاک جونگکوک
01:33 سعید والکور_لایک این پست بره بالا باز هم از سعید پست میزارم
00:29 ببخشید آهنگ اصلی اصن چی بود😂😂
00:30 یادمه فکر می کردم تا اخر عمرم دارمت
00:26 اگه ب فکر اون باشی ی روزی از غصه میمیری🫂🫀
00:08 به بعضی ها هم باید گف:ببخشید که فک کردم رفیقمی!دیگ تکرار نمیشه؛~
00:20 من اندازه اینا بودم فک میکردم پدر مادرا دعا میکنم بچه دار میشن😑💔🚶
00:15 قبولش کردم دیگه مال من نیستی تمومت کردم
00:20 کی آرزو کرد امشب دلم بگیر 😞😔
00:11 lm sorry🙂🥲…..……………………………………….
02:50 من چند بار تناسخ پیدا کردم!؟🧬🧊
00:58 ولی صدای شایان یو یه چیز دیگست🥲💜✨️
00:38 فکر کردم داری شوخی میکنی وقتی میگی دوستت ندارم🙂💔
00:20 هعیییی که چقد دلتنگ تونم😭 : هدیی ها