01:19 میتونی باهاش بخونی ؟ باهاش بخون!
01:19 میتونی باهاش بخونی ؟ باهاش بخون!
00:59 باهاش هم خونی کن...
00:25 من فقط یه دلتنگ روانیم😭💙
00:13 دلم برا حرف زدنامون تنگ شده🥹🥀 مشابه ها
00:10 چقد دلم میخواد دوباره پروانه های قلبم باهاش زنده شن
00:27 هر کس هر طور رفتار کرد باهاش رفتار کنیم!🥺🤍
00:35 جوری که آدم با صدای شادمهر میتونه آرامش بگیره:)
00:07 یه جمله بگو که صدای شکستن قلبت رو باهاش شنیدی... 🥺❤️🩹
00:17 تو ک هر سازی زدی منم باهاش رقصیدم..... :)
00:06 کاش هرگز باهاش آشنا نمیشدم....
00:08 تصآدفیباهاشآشنآشدم ولیاگهتصآدفمیکردمدردشکمتربود!🙂👋🏾
00:15 اونجایی که موقع چت کردن باهاش خندیدی.. :))💔
00:14 کلیپ احساسی و غمگین: لحظههای دلتنگی و تنهایی زیر نور ماه این ویدئوی هنری، با تصاویر سیاه و سفید و حال و هوایی غمگین، احساساتی عمیق از تنهایی، دلتنگی و شوریدگی را به بیننده منتقل میکند. صحنههایی از دست د...
00:33 بدترین حس دنیا ،حرف نزدن باکسیه که عادت داشتی هرروز باهاش حرف بزنی
00:14 حالا آدم خوبیه یه بار باهاش میرم بیرون...
00:32 وای پسرم ارن. ارنه معروفم اما سرنوشت باهاش بازی کرد😭
00:44 به جای خواننده بخون ...........
00:39 زنه کم مونده بود باهاش موهاشم بشوره
00:32 باامام زمانت حرف بزن، باهاش زندگی کن🕊️❤️🩹
00:12 عشق 🫶زیباترین چیزیه که می توان باهاش یه زندگی زیبا شروع کرد
00:23 من و سنگ عشق شیشه کرد یه قلب دارم که باهاش حس نمیشه کرد
00:30 ولی من باهاش بزرگ شدم:)))))))✨
00:06 عاشق کسی ام که باهاش کافه نرفتم حتی باهاش خیابان هارو قدم نزدم
00:15 باهاش مشکلی ندارم:)
00:27 میگذرهتابفهمیمنواصحداشتنتازخودممگذشتمـ :)
00:24 چه صنمی باهاش دارم؟ رفیق روزای بگا*یمه👻🫂
00:14 یادش بخیر! سرود نوستالژیک دهه شصت که باهاش خاطره داریم سفری به دنیای خاطرات شیرین کودکی با یک سرود نوستالژیک. این کلیپ حس خوب گذشتهها و زیباییهای ساده زندگی را به یادمان میآورد.
00:11 خوبه که یکیو دارین تلاش کنین باهاش ارتباط برقرار کنین ؛(