00:06 چرا واقعا اینجوریه خیلییی حق بود :(
00:06 چرا واقعا اینجوریه خیلییی حق بود :(
00:06 من باشه؟!
00:06 ویدیو لو رفته از من توی پله های مدرسه😂
00:15 حسی که من به جیمین دارم اگه آهنگ باشه ! 🦋 مشابه ها
00:13 دختر داشتن یه نعمته که خدا به هر کس که لاقیش باشه میده💙
00:09 اگه اون چیزی که بهش فک میکنه جیمین باشه
00:09 تلپاتی باشه؟
00:41
00:10 باشه ولی لبخندش؟ | ولی خنده های کوکی یه چیز دیگس!
00:07 آدم باید خاکی باشه😂👌
00:43 دشی باشه ؟!
00:13 این فیلمم قشنگه اما برای سوجون نه🙃🙂
00:16 آرزو میکنم خوب باشه حالش:)))))
00:16 دژاوو باشه؟ :)
00:13 ادکل هایی که یه دختر باید داشته باشه(البته یه پرنسس)
00:09 ولی حواستون به اینجور ادما بیشتر باشه🥲💔
00:17 معرفی بادی اسپلش هایی با عطر فوق العاده
00:14 تا حالا شده اینقد حالت بد باشه خندت بگیره?💔
00:15 چقداینریاضیمیتونهآسونباشهاخه🔪🎀
00:10 🖤"عشق باید دو طرفه باشه"🖤🤙🏻
00:24 ✨🌈اسکوییشی پنجهههه🌈✨لایک یادتون نره😊
00:21 علاقه به ماشین یه وابستگی جدا ناپذیره مخصوصا اگه پارس باشه
00:13 قدرشو باید خوب بدونی (: فهمیدی؟
00:18 قفلی جدید باشه.....:🛐🫴(:(
00:21 حسرت۱۱سالهباشه۱۲۴سالهنباشه؛
00:11 کسی رو دارین که اینجوری حقتون رو بگیره؟
00:56 لیک و کامنت یادتون باشه.....؟! ♡
00:13 حقققققققق.مخصوصا اگه تلویزیون روشن باشه💃🏻