00:19 بعضیا رفیق نمیشن، خونی میشن میرن تو رگات🌹🫀
00:19 بعضیا رفیق نمیشن، خونی میشن میرن تو رگات🌹🫀
00:21 :)....................💔......
00:11 . .
00:11 .............................. مشابه ها
00:25 وایبش خیلی خوب بود... هوم؟
00:18 ...............................
00:38 من یه ........................
00:24 باهم بخونیمش...
00:07 کاش میشد ...................
00:07 امروز هم هوا مث دل من بارونیه:))
00:34 آهو روی مرده آب ریخت😂.........
00:09 حرفی نمیزد ولی چشاش همچی رو توضیح میداد!:)))★
00:21 بی تو هرشب این دیوونه مست نگات زیر بارونه
00:18 ^^ عنوانی ندارم ^^
00:22 _ اسممارابنویسیدمسلموننجف(:💚
00:15 باز صداش غو غا کرد..........💚
00:13 ______________________________
00:16 ...............................
00:17 کسی مخاطبمون نمیخواد شه؟؟.....
00:17 نیس هیچ حسی قشنگتر از بودنت...!
00:29 بفرس واسه اونی ک ازت دوره و دلتنگشی
00:12 خیلی قشنگ بود گفتم شما هم ببینید........
00:21 صداش خداس🥹💞...................
00:33 از صب ریپ زدم روش؛
00:52 غمگین دخترانه رفیقانه 💜💜💜💜💜💜
00:17 انگار،کهعاشقتبودنمجبوریه:)
00:16 .❤️🩹. .
00:17 منم از اون کوچه رد میشم که تو رو توش گمت کردم:(