00:10 وقتی بچه بودم، ع اختپوس تو انیمیشن باب اسفنجی خوشم نمیومد تا اینکه..:)
00:10 وقتی بچه بودم، ع اختپوس تو انیمیشن باب اسفنجی خوشم نمیومد تا اینکه..:)
00:11 بچه به پدرش رفته ..............😂
00:18 فقط اونجا که مثل بچه ساکت شد 😂
00:13 یادش بخیر بچه گیامون چقد زود گذشت 😮💨 مشابه ها
00:19 وای بچه ها اسکویید گیم فصل ۲ دیدید؟
00:26 -هرکی بود تو راحت بغل کردی🫠🕷