00:11 مهم نیستش نداره کسی دوسم میزنم نامردی
00:11 مهم نیستش نداره کسی دوسم میزنم نامردی
00:27 تموم این شبا با یادت قدم زدم این کوچه ها شاهد
00:15 کلیپ غمگین هیپهاپولوژیست: مهم نیست کسی دوسم نداره حس و حال قدم زدن در جادهای تاریک و خلوت در دل شب، با یک موسیقی غمگین که از تنهایی و دلشکستگی میگوید. کلیپی برای لحظات دلتنگی.
00:11 مهم نی کسی نداره دوسم...!🚬❤️🩹🚶🏻♂️ مشابه ها
00:07 فدای سرم.. که کسی دوسم نداره:))🙂🖤
00:11 الانشو نبین دوسم نداره....یه زمانی..
00:03 اشتباه تلخ و دُرُستِ من… اصن کی تایین میکنه چی درسته چی غلط..؟!
00:11 هیچکی دوسم نداره . - چرا من دوست دارم . - ولی...
00:04 یعنی واقعا هیچ کس دوسم نداره؟.
00:14 رپ فارسی غمگین: تجربههای تلخ و رویاهای بیانتها این ویدیو شامل متن ترانهای از یک قطعه رپ فارسی است که با پسزمینهای سیاه و کلمات سفید متحرک به نمایش درمیآید. فضای کلی ویدیو حزنانگیز و تأملبر...
00:09 شبهای شهر و تنهایی: افکاری عمیق و غمگین این ویدیو احساسی، تنهایی در برابر عظمت شهر را به تصویر میکشد. با پرسشی عمیق درباره پذیرش در زندگی آغاز شده و با تصویری از فردی تنها بر لبه ساختمان...
00:19 دیوانه وار دوسش دارم عاشق چشای ناز سیاهشم
00:07 صدای آژیر در شب: وقتی احساس تنهایی میکنی این ویدیو تصویری از یک جاده در شب است، با آمبولانسی که در حال عبور است و صدای آژیر آن شنیده میشود. متن ویدیو نیز به احساس تنهایی اشاره دارد.
00:23 کم کم که سرد شد فهمیدم دیگه دوسم نداره:)
00:12 زندگی من به کسی#ربط_نداره:) 😉
00:07 فدای سرم که هیچکس دوسم نداره🙃🥲
00:18 هیچکس منو دوست نداره............. 🥲😅💔