00:08 کلیپ غمگین مناسب برای استوری :)
00:08 کلیپ غمگین مناسب برای استوری :)
00:07 گور بابای احساسات من باید موفق بشم🫂
00:10 ای بابا 😔
00:10 منو حسودی؟ نه بابا فقط اومدنی گل بخری ببری سر قبرش. مشابه ها
00:20 کسی که پدر نداره ........!:)ای بابا 🙂💔
00:09 زندگی ما نوه ها اگه بابا بزرگمون زمینشو با آفتابه عوض نمیکرد:😂
00:13 بابا من این نبودم ............
00:07 به راحتی نوشتیم بابا نان داد...
00:23 بابا🥲💔 بابایایرانروزتمبارک!:)
00:12 بابا نکنننن بابا نکنننن بغض بگیرمهههههه
00:09 نه بابا بچه شدی.. 😅
00:09 داداش یه تمرین بود فقط بابا 😅
00:21 ای بابا همش عنوان خب عنوان نداره
00:20 بعد رفتنم اذیت که نشدی؟! +نه بابا🙂:)
00:17 - بابا مشکل از ما نیست ؛ فَرق ایوان را ببین🧿:((
00:07 بابا میشه پیدام کنی؟ من گم شدم=(
00:20 علی یاسینی رو عشقست بابا........
00:16 گر قیامت قصه باشد من تورو کجا باید ببینم🥲
00:19 نه بابا شوخی میکنیی🍷💔.......
00:07 حرف مردم رو بیخ بابا...........
00:12 نه بابا من که روش اصلا حساس نیستم
00:20 وقتی بهم میگن دوست دارم از نزدیک بشناسمت:)
00:29 منتظر میشینم تا بابا شدن تهیونگ رو ببینم
00:12 من که دشمنت نبودم چرا نابودم کردی دختر بابا:)🥀💔
00:11 و مایی که چه قولایی به هم داده بودیم 💔😓
00:23 بابا یتیم به کی میگن؟! 💔💔💔🖤🖤🖤
00:18 لحظه ی ورود ‹‹ رامین تجنگی و حسن بابا ››
00:36 اره بابا اونا یجوری حامی ماعن قصدشون اصا تجزیه ایران نیس