00:58 آره بابا دنس های کیپاپ آسونه😔🗿
00:58 آره بابا دنس های کیپاپ آسونه😔🗿
00:06 ادما میان که برن از رفتنشون ناراحت نباش
00:09 من اگه ی روز مامان بشم:)))))))))
00:10 فقط یه شوخی بود ناراحت ک نشدی؟ :) مشابه ها
00:07 ناراحت نشدم ......
00:15 ای بابا...
00:08 آره بابا بیخیال باش....🫀🫶🦋🪐🌚!
00:15 ما روز تولدمان هم تنها بودیم.....
00:15 تفاوت بچه ها در ایران و خارج، 😂😂
00:04 دنیا بدون بابا علی که دنیا نمی شود...😔💔
00:04 نه بابا اصلا اینطوری نیست😂😂
00:15 میگن چته توضیح بده،توضیح میدی میگن بیخیال،عجب بابا عجب😒🚶♂️
00:09 کار امروزه بابا برقی دوستداشتنی 😤
00:10 تهیونگ ناراحت نشو اون دختر باید ناراحت باشه که ترو از دست داده
00:09 اگه خوشحال باشه خوشحالی نراحتم باشع ناراحتی (
00:17 ناراحت بشم ناراحت میکنم🤍(: ️
00:05 کپشن را بخونید .................
00:07 گور بابای احساسات من باید موفق بشم🫂
00:13 #قلب_شکسته#ناراحت#تنهایـ#غمگینـ#
00:20 من اندازه اینا بودم فک میکردم پدر مادرا دعا میکنم بچه دار میشن😑💔🚶
00:25 ناراحت نباش ک تنهایی تا جوانی از زندگیت لذت ببر😊
00:08 من ناراحت نمیشم مستقیما عصبی میشم
00:10 ای بابا 😔
00:18 خیلی خوبه شماهارو ناراحت میبینم چون شما ها باعث شدین دپ غمگین
00:46 خواهشا ما دخترای ارشد رو درک کنید
00:06 من هیچ وقت از نبودن آدما ناراحت نشدم...(
00:10 منو حسودی؟ نه بابا فقط اومدنی گل بخری ببری سر قبرش.
00:20 کسی که پدر نداره ........!:)ای بابا 🙂💔