00:05 قشنگی لیاقت به اینه که همه ندارنش 😄👩🏼🦯
00:05 قشنگی لیاقت به اینه که همه ندارنش 😄👩🏼🦯
00:07 حق اینه بقیه اداشو در میارن.
00:07 مُهِماینهکیبِهدِلِتبِشینه! 🤌🫂
00:09 بدترین درد اینه ک دلتنگ باشی ولی نتونی کاری کنی ....🖤 مشابه ها
00:10 شادی زندگیم اینه که کسی نمیدونه دونه در چه حد غمگینم🫠🌵
00:14 وقتی میگم بهترین تایپ شخصیتی INFJ منظورم اینه
00:47 تلخه ولی واقعیت اینه.........!!!
00:15 تو شدی قلبمو جونمو عمرم من فقد عاشقتم اینه جرمم
00:43 الان مود زندگیم اینه که ینفر بیاد که نره:)🙂
00:38 غیر از اینه؟😂
00:13 بلهه اینه جایگاه زن ها........
00:14 و قسمت دردناک قضیه اینه که آدما میتونن تبدیل بشن . .
00:06 موافقید ؟! اگر غیر از اینه بگید ! 👌🏻😂
00:08 مگهچیزیجُزاینه؟
00:12 ده سال بی تی اس،ده سال افتخار !:)))
00:16 زمان و دیقه مهم نیست مهم اینه که من دوست دارم❤️🩹🦋
00:15 تنها فرقمون اینه که من ازادم 😉👊
00:24 کشنده تمرین ترکیب دنیا اینه که....
00:12 این دفاع درست رو انجام بده ( کپشن )
00:10 فقدر ماشین رو داشته باشید شوتی که می گن اینه افتاد
00:21 مود ترین ریتم زندگیم اینه:))))
00:07 فرق ما با بقیه اینه که ما مشکلات سوپرایزمون می کنه...
00:14 وقتی بلاخره اون ذاتش و بهت نشون میده ! 👌🏻💔
00:14 بدترین حس اینه بفهمی دیگه کسی جز خودت هواتو نداره🙂✅️
00:15 گاهی وقتا بهترین انتقام اینه که لبخند بزنی و بگذری ✨♥️ ️
00:13 ایمویی جدید جواب واقعی اینه تا کی😄🚶♀️
01:00 پست عاشقانت غمیگن برای همهـــــ
00:15 مهم اینه تو کی باشی.. :)