00:22 خیلیوقتهعشقیوجودنداره.
00:22 خیلیوقتهعشقیوجودنداره.
00:37 بزارهمهبرندیگهباکینیست؛🥷🏻💤
00:18 درگیر تو بودم من دیوانه و افسوس اما تو پیراهنت آلوده به آغوش دگربود
00:24 همچیومیخوامعوضشکنم. مشابه ها
00:07 Pov
00:18 تو هیچوقت با من نبود دلت....:)
00:15 یه لحظه صبر کن ...
00:28 The one who cannot stay will go
00:25 یه رابطه خوب ساختنیه نه پیدا کردنی !🤍
00:43 ..............................
00:15 تنهایی قشنگه ولی از اون قشنگ تر بودن با کسیه که دوسش داری ❤️
00:07 Mmmmmmmmmmmm.....................
00:11 ܥ݆ܝߊ ߊࡅ߭ܧܥܝ ܢܚܝࡅ߳ߺߺܙ ࡅ߳ࡐ ܭَࡐܢܚ݅ࡅ࡙ܣ؟:)
00:15 ما روز تولدمان هم تنها بودیم.....
00:12 عه یادم نبود من تنهام :) 🖤🚶
00:03 احساس میکنم کسی منو واقعا دوست نداره........
00:18 حال ////////////////////////////
00:08 چه تنها بودیم و نمیدانستیم !؟
00:14 ______________________________
00:09 🖤:)
00:06 میخ میگہ من سوراخ کردم؛ چڪُش خندہش میگیره-!
00:04 Pov
00:11 بدون شرح،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:06 حقققققققققققققققققققققققققققققق
01:01 ایرانیان تو اون دنیا 😂
00:26 👊🏻🥱🚶🏻♀️🗿.
00:17 جوری که منتظر بود مادرش اونو انتخاب کنه:(((
01:23 ولی صداش آرامش خاصی داره...>>>