00:19 عشقاااا بردمون مبارکمون باشه🥳💓🎀
00:19 عشقاااا بردمون مبارکمون باشه🥳💓🎀
00:11 آی ستاره آی ستاره`حامییییییییییییییییم`
00:07 وقتی ازشون پرسیدن کی از همه خوشگلتره/؛
00:13 🙂?What eyes مشابه ها
00:13 همه چی یهو بهم ریخت؛ کی برمیگردی؟؟؟
00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐
00:29 ای ستاره..................✨✨✨💫
00:24 اوتاکو لند ای و اریما واقعا شبیه هم هستن
00:09 چگونه از پارتنر خودت درخاست آشتی کنیم
00:11 بیا بغلم......................
00:15 ماه_سیاره_زیبایی خلقت_آرامش_🌙
00:15 حواست به ماه هم باشه ستاره زیاده
00:11 اگه به من باشه ستاره های اسمونو برات
00:28 با دوتا ستاره افتخار فوتبال ایرانیم:)
00:10 ممکنه بریم مدرسه لباس فرم حال بهم زن بپوشیم ولی هنوز گاد هستیم😎
00:10 من وقتی رووِر گوش میدم
00:08 ٭کهواسهچهارتاستارهولتنکنه٭
00:16 ولی پرسپولیس قلبم منه که...🥰💖🎀
00:36 سامان و ستاره...................
00:13 انیمه ی ستاره ی من Oshi no ko
00:11 آخییییی . خودااااااا 🙃🙃🙃🙃🙃
00:17 تنها چیزی ک با آیدلم مشترکم:😂
00:11 "تو ستاره کشیدی روی زخم هام"
00:20 آسمون من نداره بدون تو ستاره.✨️🖤
00:13 موزیک ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:)
00:46 فیلم خنده دار بتمنی پارت دو. لایک و کامنت یادت نره
00:11 خود منه این دیگهههه....... 😂👻
00:34 داییش گفته دخترمو بت نمیدم😂🥹