00:18
00:18
00:07 اگه قرار باشه با ی نسیم ملالم این ور و اون ور بشیم
00:23 حسبی ربی!. گاد شکرت
00:09 من هیچ وقت تنها نیستم چون ...👀✨ مشابه ها
00:20 خدایا برای همه چیزایی که دادای
00:14 حامیم برا ما فقد یه آیدل نبود؛🤌🏻🤌🏻🤌🏻😎😎😎🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍❤
00:17 ولی زئال .
00:16 کلیپ رئال مادرید جود بلینگهام....
00:11 کلیپ رئال مادرید real madrid 🤍
01:00 این کلیپ واقعا حقه.......🥲🖤👌
00:22 فکر من....................🥲💔
00:14 او نمیخواهد بماند مردم آزاری نکن...!🖤👋🏼
00:15 ینی همه دوستت دارم گفتنات دروغ بود؟!🙂💔
00:28 موقعیت:وقتی همه دنیا میگن ازش دور باش اون آدم تو نی!🖤
00:24 عـمراً عـیـنِ مـَنـو کـنی پـیـدا...!🖤🚶🏻♀️
00:13 یه جوری میگفت دوستت دارم که خدمم باورم شد!🖤
00:14 تـو دلـیـامـونـم تـو دلـی داشـتـنـ!🖤
00:11 ولی روزی که من بمیرم خیلیاتون حق گریه کردن ندارید..!🖤👋🏼
00:24 موقعیت:وقتی میبینی بلد بوده درست رفتار کنه اما نه با تو!🖤
00:20 فکت:دختری که دیگه براش بی اهمیت شده...!👌🏼🖤
00:44 چرا وقتی ادمات اذیتم کردن چیزی بهشون نگفتی؟
00:15 شاید نباشی ولی کل زندگیم انگار با بودنت شکل گرفته!
00:19 مست نگات زیر بارونه...........
00:22 تا اینجا رفت باقیشم میره..
00:11
00:06 گاهی وقتا بهترین انتقام اینه که لبخند بزنی و بگذری...!
00:16 همهحرفامدروغبود..(:
00:14 گفتی دوسم داری ! حق با تو بود اره..!((: