00:21 من قویم.توهم قویی، البته اگه خودت بخوای وبه خودت اجازه بدی.
00:21 من قویم.توهم قویی، البته اگه خودت بخوای وبه خودت اجازه بدی.
00:16 تهیونگ اگه یه ارمی هستی فالوکن
00:11 واسه تو میشکنم الان آسمون اگه منو میخوایی وفقط راست بگو 🙂
00:14 اگه میشد ماه شب تارم تو بشی خیلی خوب میشد . مشابه ها
00:15 حسی که من به جیمین دارم اگه آهنگ باشه ! 🦋
00:12 اگه این حق نیست پس چیهه؟؟؟ 🤨🤨
00:21 اگه یه کلمه بودی چی میشدی؟ خودم شاید صبر....
00:13 اگه فکر میکنی نباید گریه کنی این کارو بکن..