00:33 بلایک اگه خشت اومده کامنت بزار
00:33 بلایک اگه خشت اومده کامنت بزار
00:45 اگه به من بود باز میومدم به دیدنت
00:08 اولین مرد زندگیه هر دختری پدرشه اگه اونم دلشو بشکنه نابود میشه...
00:52 دختره چجوری محوش میشه خو منم اگه جاش بودم میشدم🫥🤣؛) مشابه ها
00:13 من اگه آخوند میشدم.....😂😂😂
00:27 ی روزی میرسه میریم کنسرتشونو میگیم:
00:11 _وَچِهذوقِهاییِکِهتَبدیلِبِهنِفرَتشُد'🖤
00:18 بِبَخشید هَمِهٔ عالَم،مادَرَم هَمِهٔ کَس مَنِه
00:17 اگه مسیر مدرست اینجوری بود بازم میرفتی مدرسه :))))
00:22 من هستم اگه .. یه ایرانه بات بد🫀🌜
00:30 بدترین چیزی که تو مختونه چیه🤔...
00:15 زحمت خوب میشن ولی جاشون میمونه
00:12 من برای آخرین با هم تلاشمو کردم که اگه نشد تو دلم نمونه 💔🚶🏻♀️🙃
00:07 من به روایت تصویر :)
00:51 یه روزی تهران کنسرت می زارم:))))
00:10 اگه مسخره کردن شغل بود؟!ما الان.....
00:15 خدایش عاشق همچین کار های هستم.. اگه هم نظریم لایک کن.
00:15 خیلی خوبما اصا عالیم بهتر از این نمیشه (کوصی.شر)
00:14 جهنم همین زندگیه منه اگه تو بری و ازم جداشی..
00:10 فردای روزی که میخواستم کسی رو مسخره نکنم 😂
00:40 من میدونم چند سالته!😉😏😏😏😏
00:32 ماه ها ی مختلف اگه گربه بودن🐈⬛😁:)
00:11 جدامیشیماگهکوهابرسنبهم؛!
00:12 اگه یه دهه هشتادی هستی؛🥲🤌🏼
00:12 ت نباشی مخااااام دنیااا نباشه :)
00:27 پاترهد لطفا این ویدیو رو لایک کن منم فالو کن تا دل منو شاد کنی🤍
00:10 اگه خفن بودن به روایت فیلم بود :^_^
00:14 ببخشاگهکهمیرم؛🥷🏻💤