00:20 اگه هستی چرا من بودنتو حس نمیکنم......
00:20 اگه هستی چرا من بودنتو حس نمیکنم......
00:11 اگه ماشینبازی به پیج بنده سر بزن..
00:08 امیدوارم تجربه نکرده باشی؛ اگه کردی متاسفم..
00:13 دارین همچین رفیقی ؟ اگهدارینبمونه براتون 🙂🙃 مشابه ها
00:14 اگه ماشینباز هستی یه سری به پیج بنده بزن..🤙🏿😊
00:07 میگه فراموشش کن نمیتونم اگه میتونستم الان اینجا نبودم
00:05 من اگه بمیرم دلتون برای چیم تنگ میشه🥲🚶🏼♀️
00:55 حق تا ابددددددددددد اگه حقه لایک کن