00:19 ولی من که دیگه رفیقامم برام نموندن😅💔
00:19 ولی من که دیگه رفیقامم برام نموندن😅💔
00:15 اگه تو هم بارسای کامنت کنننننننن
00:13 خماریشو میدم انگار خلافمه ! "اگه اون باشه ندارم ارزو ؛
00:49 در حالِ حاضر هیچ آرزویی ندارم فقط امیدوارم زودتر بمیرم:))🖤 مشابه ها
01:00 مشترکگرامیشکایتیعلیهشماثبتشدهاستلطفاپاسخگوباشید!
00:41 متولدین ماه ها وقتی شکسته میشن
00:17 متولدین هر ماه اگه گوربه بودنن😻😻
00:18 من اگه سازنده اینو گیر بیارم ....🤣🤣🤣
00:11 حتا اگه بیماری هم باشی مبتلا ترینم به تو...
00:08 اگه دوس پسرتون نراحتتون کرد...😂👋
00:17 چه غلطا اگه قیافه بود 😁😂...........
00:45 اگه انسان برای خودش ارزش قائل بشه
00:19 اگه من معلم بشم میشم اینطور معلم 😂
00:17 خفن بودن اگه محله بود 🤫🤍:...
00:12 اگه جن بیاد اتاقم من این کارو میکنم 🤣
00:30 الاهی بمیرم براش بچم نون با طعم ریکا خورده😂😂
00:21 هر آدمی ارزش نعرع زیاد بالا و پر بدی پرواز میکنن میرینن رو سر خدت
00:21 حرف شو قبول داری؟اگه قبول داری لایک و فالو کن🖇
00:30 تو آسیب دیدی اگه................
01:11 بمیرم براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
00:15 متولد هر ماه اگه درس بودن...👀
00:30 اگه خوشتون اومد کامنت بزارید 🙃💞
00:19 اگه خوشت اومد با تاو کوین ازم حمایت کن ❤️ ❤️ ❤️
00:27 پسره چه جراتی داشت ما اگه بودیم ..😂😂
00:11 اگه کسی از من خوشش بیاد یعنی یا کوره یا چاق 😂
00:32 این تصویر داره به ۴ جهت میچرخه😐
00:15 اگه من یروزی مردم بدون که.......
00:21 اگه بخوام عشقو توصیف کنم میگم 🙃