01:07 بعضی از قشنگترین حسا رو مثل عشق و دلتنگی باید با قلبت حس کنی
01:07 بعضی از قشنگترین حسا رو مثل عشق و دلتنگی باید با قلبت حس کنی
00:23 گفت : `یدونه ولی مردونه دوست دارم `ولی چقد قشنگ گف حسین:(
00:29 توی زمونه ای زندگی میکنم که ادماش [لاشی و هرزع] با ارزشاش شدن {پول}
00:14 ادم های لاشی... مشابه ها
00:15 اونجا ادم لاشی ندارع
00:13 ،، اکسسوری بسازیم ،، 🌸 😉 🫠.
00:35 علی ردکث و روژین دیت دوم
00:20 دشمن نارفیق موزیک ویدیو دخترونه
00:32 ولی دیگه نمخام ک باشی،ولی دیگه نمخامت لاشی.
00:13 هرچی بزرگ تر شدیم دنیا لاشی تر شد....
00:33 وقتی به جای عربی اکسپلور اینستا را حفظ کردی
00:15 عاشق که بشی لاشی گیرت میاد..لاشی که باشی عاشقت میشن😄❤️🩹
00:25 آنباکس لوازم ارایش کیوت🦕🦋
00:11 اسم تو در کره ای در ست کن شما کدوم هستین
00:16 الانبهمدیگهمیگیممااکس...
00:10 تقدیم به اکس عزیزم .......😂🫶
00:29 هرچی بودیم لاشی نبودیم.کسیو دور نزدیم🖤
00:12 #دیت#کلیپ#عاشقانه#طنز#غمگین ،،،
00:06 اکس دیت زهرا و میلاد...........
00:51 بهترین و غمگین ترین اکس دیت :)
00:49 غمگین ترین اکس دیتی بود که دیدم:)):
00:43 حالا گوش کن اکس قشنگم:) حس قشنگم...
00:15 دستای گرمتو رد کردم ...🥺💜لج کردم با خودمو تو بد کردم🥺💜
00:19 رل و سینگل ها تو کامنت بگید؟؟؟؟؟؟
00:18 اکس دیت غمگینن علی rz و نفسrz 🖤
00:20 خنده داره نه دلم تنگه حتی واسه اخلاقِ زهر مارتم..
00:26 چخه ب انگلیسی چی میشد.جرر مردم ع خنده
00:10 نظرت راجب عشق چیست؟💔