00:13 به نام خدا : بنده اون بعضیا هستم.....🥰🤪
00:13 به نام خدا : بنده اون بعضیا هستم.....🥰🤪
00:57 وی پلک هم نزد اما جین بر عکس اون داشت از ترس می مرد🤣
00:14 اون ی نفر.....................
00:23 ولی خودم می دونم چقدر اون آدم سابق نیستم !!🖤: مشابه ها
00:20 تو لیاقت اون همه علاقه منو نداشتی..!🖤
00:08 ولی اون دوستت که...>>>
00:25 زیبای حقیقیㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ
00:08 منخیلیبهشاهمیتمیدادمولی....
00:14 سلامتی اون که رفته بزنیم🙃 اسمشو داد بزنیم🤍
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:13 چرا تا مثل خودتون رفتار میکنم بدتون میاد ؟! 👌🏻🔪
00:09 موقعیت:وقتی روزای سختت بدون اون گذشت و نبود آرومت کنه...!🙂🖤
00:15 اینیااون؟😂😔🔥
00:14 اون که توشی عشق نیست هچله...!!
00:24 من فکر کنم تا ۱۰۰ سال دیگ هم نتونم یکی فراموش کنم🖤ツ
00:11 کلیپ لاو🤍🫀
00:13 اون شبی که با گریه خوابیدی…:))))
00:20 فقط باید رفت اون موقع میفهمن توهم بودی🥺💔
00:23 بازمکهزیادهستولیمثاوندیگهنی.
01:01 ایرانیان تو اون دنیا 😂
00:30 🤭❤️🤫
00:11 فرار کن 😂🔪....... عاره........
00:08 اون دیگ به تو فکر نمیکنه :))))
00:09 اگه اون چیزی که بهش فک میکنه جیمین باشه
00:21 اون که یه وقتی تنها کسم بود. تنها پناه....
00:16 قَلبآدَمهآرونَشکَنید!آدَمهآاَزاونفَقَطیِدونهدارَن:)
00:14 اوناگدلشتنگشدبهشنگیدازمن!؟
00:15 سلامتی اون ک رفت بزنیم.🖤🥲❌🥂