00:13 به نام خدا : بنده اون بعضیا هستم.....🥰🤪
00:13 به نام خدا : بنده اون بعضیا هستم.....🥰🤪
00:16 قَلبآدَمهآرونَشکَنید!آدَمهآاَزاونفَقَطیِدونهدارَن:)
00:08 منخیلیبهشاهمیتمیدادمولی....
00:21 مُرد اون ادَم خونگَرم! 🖤 مشابه ها
00:23 اون حتما بهتر از منه...!
00:22 با اون چشم و ابروی مردونه🤌🏻🔥
00:30 🤭❤️🤫
00:10 اره اون او بودیییییییییییبی.....
00:12 دلتنگـــنم دلم برا اون بغلت تنگه..:)
00:16 نه اون ممده🤣 به ۱۷ قسمت نصف شدم از خنده🤣🤣🤣
00:08 اون دیگ به تو فکر نمیکنه :))))
00:58 ما این طرف خوشیا اون طرفـ.......
00:38 اون خدا تو فیلم تواین که منا از مشکلاتم نجاتم دادی
00:09 اگه اون چیزی که بهش فک میکنه جیمین باشه
00:24 لعنت به اون که الان ماهته...
00:21 اون که یه وقتی تنها کسم بود. تنها پناه....
00:20 فقط باید رفت اون موقع میفهمن توهم بودی🥺💔
00:14 وقتی بلاخره اون ذاتش و بهت نشون میده ! 👌🏻💔
00:11 من امسال از فابم جدا شدم و میبینم اون حالش بهترع🥺🥲
00:42 عاشقونه مثل عشق منو اون.....:)
00:15 سلامتی اون ک رفت بزنیم.🖤🥲❌🥂
00:05 کاش بمیرم و همه بخندند،میدونم همه حتی خودمم منتظرم اون روزیم..
00:15 من فقط قرار بود دوستت داشته باشم:)
00:13 ......اون رفیقم که گنده.....زه.
00:20 همچی از اون جایی شروع شد که به دنیا اومدم(个_个)
00:20 #من.دنبال.تو.بودم.تو.هم.دنبال.اون.🚷❌
00:15 اون همه وجودمه🤍
00:14 `اون دختَر شِیطون هَنوز درون توعه`🎀😇