00:15 چرا که نه من خودم جزو اون یه درصدم😎😎
00:15 چرا که نه من خودم جزو اون یه درصدم😎😎
00:07 من اون فن رو جر میدم😑🚶♀️
00:12 مـن بــی تو داغـونَــم،بیا و آرومَم کن؛🖤🥀
00:11 خواستم شما هم بدونید اون چیزی که سمت چپ سینه تون هست چجوریه=) مشابه ها
00:19 درسته که من عاشق همشونم اما جیمین تمام زندگیمه !
00:20 موزیک ویدیو غمگین مهدیار و اوستا: "اون که میگفت نرو خودش رفت" ویدیویی احساسی و هنرمندانه به سبک سیاه و سفید که با موسیقی رپ فارسی، داستانی از جدایی، دلشکستگی و رها کردن را روایت میکند. تصاویری عمیق و پرمعنا ا...
00:06 فقط قیافش بعد اون لحظه 😂😂..!
00:12 اون موقع که باید نگرانمون شید نمیشید اونوقت ...🙃🖤
00:08 در تیره ترین حالت دنیا آن شاپرک امید؛منم...!🦋🍃
00:18 یادی کنیم از مونبین عزیزمون .
00:15 اون وو و جیمین شهههه عجقم جیمین
00:43 زیبا ترین اسب دنیا که من عاشقشم 😍✨❤️
00:18 چیزی من از دنیا میخوام🥺🥺♥️.
01:19 قدرت بی تی اس و آرمی | دووووون
00:15 در خواستی اون وو . .
00:15 کاش دوباره به اون زمان برگردیم...
00:14 از اون دخترایی باش که خودت سرونشت می نویسی
00:08 اون منو یادش ...... میمونه💔🥺
00:11 ولی ترکیب این دوتا:)))>>>>💜🌟✌🏻
00:14 سخت ترین کار دنیا تظاهره ......
00:12 کیا مثل من هنوز منتظر اون تابستون موندن؟⭐
00:11 مایل به پایان محکوم به ادامه...:(
00:59 وایی خدا گناه دارن🤣☠️
01:46 موجودی که انگار از این دنیا نبود
00:13 .....اون بدبخت همیشه منم😕💔.....
00:30 اون ادم اخرین ذوق من برای دوس داشتن بود:)!
00:15 خدا اون روزارو برنگردونه😂💜😂
00:20 عجیب نیست ک من حقو دادم ب اون 99درصد :))