00:51 مورد اصابت قرار گرفتن نتانیاهو دراهواز👏
00:51 مورد اصابت قرار گرفتن نتانیاهو دراهواز👏
00:26 ٭کیتواوجغروربرایموندنتخواهشکرد؟٭
00:40 اوج ارامش> صداش>موهاش>دستاش>خودش
00:09 موقعیت:وقتی روزای سختت بدون اون گذشت و نبود آرومت کنه...!🙂🖤 مشابه ها
00:21 سارن=)بی صدا رفتم که این درد بهت حالی کنم🙂🖤
00:16 گفته بودن علی یاسینی نمیتونه تو کنسرتاش اوج بگیره:😏
00:36 و تو غمانگیز ترین دوری دوران منی:)🖤
00:10 تو میتوانی در اوج تاریکی بدرخشی
00:13 کاشکی زمان تو اوج بدبختی.......
00:52 کارنامه گرفتن در انواع مدرسه ها
00:07 وقتی به اوج اهنگ میرسه و منی که جوگیر میشم
00:19 مظلوم نمایی در اوج ج//ندگی.
00:18 باختم چ زود اوج میگرفتم به سمت تو
00:14 شده در اوج جوانی تا گلو پیر کسی باشی قسمت نشود😅🖤
00:15 اوج میگرفتم سمت تو لا دره ها🥲🖤
00:09 اوج اهمیت من ب زندگی 🤡🚶
00:32 اوجمیگرفتمبهسمتتولادَرهها و...🙇🏿💤
00:15 برج بلند تو اوج تباهی بود🥀🥀🥀🥀
00:19 اوج میگرفتم به سمت دره ها((: #دپ
00:07 M
00:28 این ادیت تو اوج قشنگی کلی درد داشت:))
00:16 :) اوج میگرفتم به سمت تو🩶🕊:)
00:14 اوج میگرفتم....................)!
00:21 عشق خودش ی اشتباس من خودم عاشق این اشتبامم»»»»»❤️🔥
00:23 بی تی اس انقدر عالیه که خودشون مقابل خودشون قرار گرفتن ! 👌🏻😏
00:06 یادش بخیر هربار که اینکار میکردم بخاطری این حرف زبون گاز گرفت
00:59 ولی وایب لباسهای دهه ی سی و چهل🫦🎀
00:17 وضعیت هممون بعد از گرفتن کارنامه🗿