00:11 دیگه میخوام نه گفتن رو یاد بگیرم
00:11 دیگه میخوام نه گفتن رو یاد بگیرم
00:28 این ادیت تو اوج قشنگی کلی درد داشت:))
00:16 :) اوج میگرفتم به سمت تو🩶🕊:)
00:14 اوج میگرفتم....................)! مشابه ها
00:21 عشق خودش ی اشتباس من خودم عاشق این اشتبامم»»»»»❤️🔥
00:22 یعنی میشه فقط بیای جلوم عکس بگیرم ازت
00:17 دلم میخواد بیام پیشت تو بغلت آروم بگیرم..)
01:18 پاسپورت هر کشوری را بگیرم،باز هم ایرانی ام!
00:17 اوج میگرفتمـــــــــــــــــــــــــــ
00:30 +چشماشچهشکلین؟-شبیهاوجاینآهنگ.
00:11 اوکیولیایندیگهزیادیخفنبود🌪♥️
00:31 چیشد که من انقد وابسته ت شدم؟!🥺🥺❤️🩹😭
00:55 وصیتنامه کورش کبیر . در اوج باشکوه بودن
00:14 ت اوج جونیمون حبس ابد خوردیم ت زندان آرزوهامون🎭🥀
00:17 تنها اوج میگرفتم بی تو .....🖤🕊️
00:09 اوج استفاده من از خونه خالی...
00:16 من دلم میخاد گازش بگیرم 😭💋🤏🤍
00:56 اوج غم اونجاست که دلش شدی میگه...
00:30 خودم اسفند😂🖐تو کدوم ماهی؟؟؟.
00:22 یه روزی منم به چشمات نگاه میکنم و میگم...
00:40 منو درگیر خودت کن بلکه آرامش بگیرم 💔
00:15 `برج بلند تو اوج تباهی بود` .
00:25 اوج. میگرفتم✨🌚
00:17 اوج میگرفتم به سمت تو لا دره ها..!
00:20 عنوانی نعدرم
00:09 آرهخبرفیق..مشکلاینه!جلویگریههامونمیتونمبگیرم:))
00:17 و اینجا بود که پیکسار به اوج خودش رسید (:🖤
00:15 داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم 🙂💜