00:12 بی تی اس اگر احساساتم به بی تی اس اهنگ بود
00:12 بی تی اس اگر احساساتم به بی تی اس اهنگ بود
00:28 این اهنگ منو باد تو میندازه🙂🤍
00:16 -..این جوابش نبود خاتون🫂✨!...
00:41 اسنیب واقعا بد نبود(((((((((((((:🥲🌹 مشابه ها
00:30 تیم ها ایـــــــــرانی اگه اهنگ بودن
00:21 جوری که جیسو بین همه میدرخشه:))
00:18 خودتم میدونی رفتی نبود به نفعت:)
00:14 اسپانیایی بلد نیستم ولی این اهنگ
01:07 اگه امیرکبیر نبود، نسل ایرانیا منقرض میشد 😳🔥😇!
00:56 تو اون بازی هم از برد تیم ملی خوشحال بودم و هم از نبود طارمی ناراحت
00:12 ولی اون بزرگ شدنی که دنبالش بودم هیچ وقت این شکلی نبود💔
00:08 شایدمدرسهاونقدراهمبدنبود...
00:15 𝑃𝐴𝑅𝑆> وآل🐋🫧: گشتم لا این ادما حتی فیکتم نبود؛😴👌🏿
00:07 وقتی به اوج اهنگ میرسه و منی که جوگیر میشم
00:12 خیلی وقتا حواست نبود و من هزار بار تو دلم قربون صدقت میرفتم
00:13 دَستِ خُودَم نبود یهو وابَستِه ات شدم💔🥀
00:12 ده سال بی تی اس،ده سال افتخار !:)))
00:24 باهم بخونیمش...
00:14 این جوابش نبود اون همه حس خوب .
00:36 ولی قرار نبود اینجوری بشه
00:13 بله بله...از نبود عنوان رنج میبریم.!!!
00:31 اهنگ هایی ک دنبالشونی .
00:13 این چه دردیست ک مبتلایش شدع ام ...😞😪🚶🏼♀️
00:12 عه یادم نبود من تنهام :) 🖤🚶
00:59
00:11 منواندرواگهبینمونفاصلهنبود
00:19 ولی تلخی این اهنگ:))))))))))))
00:34 دنس پرکتیس اهنگ 3d جونگکوک>>😭🎀