00:16 کاش میشد این اهنگ رو پاسه بعضیا فرستاد..!!
00:16 کاش میشد این اهنگ رو پاسه بعضیا فرستاد..!!
00:18 وااای شت....خیلی اهنگ خوبیه....
00:22 فکر من وقتی برقا میره _راه حل خوبیه
00:29 19 سال از این آهنگ گذشت💔😞 امکان نداره کسی این اهنگ نشنیده باشع مشابه ها
00:13 اسم اهنگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:29 خاطرات زیادی با این اهنگ داریم 🖤خدا رحمت کنه🥀
01:09 محو صدای خواننده بودم تا اینکه گیتاریست شروع به خوندن کرد
00:32 انگیزه برای درس خوندننن تو می تونی موفق باشی پس تلاش کن
00:18 اهنگ جدید بیبی مانسترررررر....
00:26 تراپی؟؟؟ نه ممنون اهنگ کوردیی
00:14 وضعیت من وقتی حامیم اهنگ جدید میده🥺😂♥️
00:15 وایبی ک ابن اهنگ دارهツ🌑
00:45 اینجوری رفیقی دارید که با صدای بلند اهنگ بخونه
00:21 کسی ناراحتم میشه به،توعمرت گروه بهتر از بی تی اس نخواهید دید
00:14 اسپانیایی بلد نیستم ولی این اهنگ
00:12 ده سال بی تی اس،ده سال افتخار !:)))
00:20 همیشه اهنگ های شروین حالمون رو درک میکنه!..
01:25 با هر کلمه و قسمتی از این اهنگ میتونم ۱۰۰ اشک بریزم
00:17 این داستان:حامیم:بهنام بانی.😂
00:32 بهترین اهنگ سال.................
00:23 این اهنگ امینم هم خیلی قشنگه :)
00:14 اهنگ خارجی گوش میدیم زبونمو بهتر شه:😂 .
00:17 Embrace me🥺💚..از این کلیپا بیشتر بزارم؟؟
00:11 واکنش جوجه به اشتباهی صدا زدن اسمش:) 💋
00:16 ولی این اهنگ تکراری نمیشه؛
00:20 اهنگ زیبای 2yar
00:21 نظرتون راجبه این اهنگ چیه...؟؟
00:16 کنسرت بی تی اس با اهنگ ریانا 😂😍