00:12 ولی خب وایبی که این اهنگ میده.
00:12 ولی خب وایبی که این اهنگ میده.
00:15 تنها اهنگ خارجی که دوسش دارم ♡
00:20 ولی اهنگ های قدیمی>>>>
00:16 اهنگ ترنددددددددددددددددددددددددد مشابه ها
00:28 قشنگی اهنگ های فرانسوی🥺❤️🩹...>>
00:15 کلیپ نوشته تتلو دیگه خستم مود حق
00:16 ولی نقی اینجا حق گفت🫠🫠💔.......
00:10 فکت:مود من بعد از کلی گریه کردن!
00:26 انگار` نیمه ای` از من`نیستو`.!
00:33 isam&koorosh:Onlyfansاونلیفنز
00:35 از اهنگ های خارجی اینارو می فهمیم
00:29 ولی این جمع و این اهنگ فقط .....
00:13 وای این تیکه اهنگ🤍............
00:19 اگه حسم بهت تبدیل به اهنگ میشد...
00:15 من دیگه نمیتونم به این اهنگ گوش بدم 🤡شما هم باید نتونید...
00:15 سوعال بپرص صادقانه ج مدم::::::💃🏻🖖🏻
00:29 گروه بی تی اس با اهنگ ارکید کدوم قشنگ خوند؟؟
00:21 این اهنگ همیشه ترکونده و هنوزم بین همه داره میترکونه:>>>>
00:13 اخ این اهنگ روسی(:ک
00:15 ولی این اهنگ>>>💗
00:15 اهنگ wallerman🌊🌊🚤🚤........
00:24 فقط اهنگ های شایان یو تمام 🤘☠️
00:14 شوگا و جیمین یعنی یونمین در حال خواندن
00:14 تونبودیببینیچقدسختگذشت☆
00:22 میخوام بشینمو گریه کنم ولیکن فایده نداره..
00:15 اگه توهم این اهنگ یادته یه کامنت بزار :)
00:18 ولی این اهنگ بیلی......خیلی خوب بود://
00:09 مود هم مون روز اول:::::::::::)