00:22 قشنگ بود(:.
00:22 قشنگ بود(:.
00:21 بجنب رادیو رو روشن کن اهنگ از سیا
00:18 تو همون⁷دقیقه قشنگ منی بچم👼🏻💗🎀
00:13 شما هم این اهنگ کوروش رو گوش دادین مشابه ها
00:31 تنهای بی سنگ صبور خونه سردو.....
00:26 اوضاع همیشگی من سر فوتبال ........
00:14 قشنگ باباشو ضایع کرد😂😂😂😂😂
00:19 بخدا همون آدماش از دو قشنگ نی😔
00:14 وقتی بلاخره اون ذاتش و بهت نشون میده ! 👌🏻💔
00:45 بیاین باهم بخونیم و کمی حالمون خوب شع🙂💔
00:42 دختر بودن همین مشکلات رو داره باید با حرف خانواده کنار بیای
00:26 قشنگ تراز چشات کجاس بگوبرم بجورم
00:14 ولی خب خیلی قشنگ گفت و حق :)))
00:15 . کجایے که هیچ چیز قشنگ تر از تماشاے تو نیست....!🫀
00:28 چالش با اهنگ اومانیگو جگو جگو.
00:51 قلبم زمینِ بازیِ یه مشت بچه بوده...
00:44 اموزش ملاقات با عزرائیل با اهنگ های این سه نفر
01:18 صداااش چطووره؟ واقعا قشنگ بوود.
00:15 تمومشد؛اماکاشاینجوریتمومنمیشد!(:
00:12 - یه فیلم چقدر میتونه قشنگ باشه؟ +هنوز منو ندیدی👆
00:29 تراپی؟؟ نه ممنون این ترکیب و گوش میدم🌱
00:58 ما که عشق رو تجربه نکردیم ولی قشنگ بود 🙃🖤
00:20 قشنگ معلومه از ته دلش میخونه...
00:34 یکی انقدر پول داره یکی نمیدونه معنی خوشبختی چیه💔🥀
00:27 بنظر من که خیلی قشنگ شد اینیکی 🦋🖤
00:12 چقد قشنگ خوند...🥺🤍:؛`،،؛:☆》♧
00:11 فکر کردی همه چیزم رله نه داداش همه چیزم بی تی اسه
00:57 آیسان اسلامی هم خوانی اهنگ :))))+